SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT

Effektive ledergrupper

Leveringstid: 1 - 3 hverdage
Vores normalpris 361 kr
Spar 47 kr
314 kr
Fragt pr. ordre 0 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

361 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Bogen Effektive ledergrupper, For bedre udvikling, implementering og tværgående sammenhæng er skrevet af Henning Bang, Thomas Nesset Midelfart, Thorkil Molly-Søholm og Claus Elmholdt.

Nyere forskning peger på, at effektive ledergrupper har afgørende betydning for stærk implementering af beslutninger, integration af tværgående samarbejder og øget produktivitet på vores arbejdspladser.


Førende norske og danske forskere og praktikere har i et banebrydende samarbejde set nøjere på effektive ledergrupper i en Leadership Pipeline-optik (det vil sige på forskellige lederniveauer). Det har givet en sammenfatning af den bedst funderede og mest praktiske viden fra de seneste 40 års forskning i ledergrupper og beslutningsteam. I denne bog samles resultaterne. De fortæller blandt andet, at disciplinen at sætte, drive og udvikle effektive ledergrupper kræver tre ting:

· Et skarpt blik for de resultater, en ledergruppe kan og skal sikre – tilpasset gruppens lederniveau.

· En intelligent ledergruppestruktur i organisationen med tydelige resultatkrav og klare formål.

· En stærk forståelse for, hvordan der skabes effektive arbejdsprocesser og gode forudsætninger for ledergruppen – tilpasset topchefgrupper, mellemledergrupper eller frontlinjeledergrupper.


Denne bog er til dig, der ønsker en teoretisk og praktisk introduktion til den nyeste viden med en række cases fra danske virksomheder.

Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788777069543
Forlag:
Dansk Psykologisk Forlag A/S
ISBN-10:
8777069544
Indbinding:
Hæftet
Sider:
244
Udg. Dato:
21 maj 2015
Oplagsdato:
18 jul 2018
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 152mm H: 225mm D: 18mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele