Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv

Returnering

Såfremt årsag til returnering ikke skyldes en fejl på varen, eller at der er leveret en forkert vare (jvf. ordrebekræftelsen), skal du selv betale for returfragten. Vi anbefaler, at du sender pakken med tracking, så den kan spores, hvis den ikke skulle nå frem. Du kan taste mailadressen support@plusbog.dk og telefonnummer 70204230, hvis den valgte transportør har brug for vores kontaktoplysninger.

Du kan også vælge at købe en returlabel af os til 59 kr. Du skal i så fald blot klikke på boksen "Jeg ønsker at købe returlabel...", som findes i step 3, når du udfylder vores returformular, eller via linket her: https://return.shipmondo.com/plusbog

Er der tale om en fejlleverance eller et beskadiget produkt, så betaler vi returporto ved at sende dig en forudbetalt returlabel, når du kontakter os.

Som privat kunde har du altid 90 dages fuld returret på varer købt på Plusbog.dk. Dette betyder, at hvis den leverede vare ikke lever op til dine forventninger, eller at du af anden grund ikke ønsker varen alligevel, så kan du returnere den til os. Virksomheder og institutioner har ikke fortrydelsesret.

Returnerede varer skal være i salgsbar stand, og en eventuel forsegling må ikke være brudt.

Vær opmærksom på at fortrydelsesretten i forbindelse med køb af e-bøger og lydbøger bortfalder det øjeblik, hvor du har downloadet den købte e-bog eller lydbog. Hvis du ikke har downloadet e-bogen eller lydbogen, har du 30 dages returret.

Hvis du returnerer varer, bedes du følge anvisningerne under "Mit Plusbog" og fanen "Returvarer" – og sikre dig, at ordrenummeret fremgår i pakken. Har du handlet uden at oprette en profil, kan du udfylde formularen her. Vi anbefaler, at du sender pakken med tracking, så den kan spores, hvis den ikke skulle nå frem. Du kan taste mailadressen support@plusbog.dk og telefonnummer 70204230, hvis den valgte transportør har brug for vores kontaktoplysninger.

Du kan også vælge at købe en returlabel af os til 59 kr. Du skal i så fald blot klikke på boksen "Jeg ønsker at købe returlabel...", som findes i step 3, når du udfylder vores returformular, eller via linket her: https://return.shipmondo.com/plusbog

 

Der kan gå op til et par uger, før vores lager får behandlet din returordre, og så snart returneringen er behandlet, vil beløbet blive overført til din konto. Ved spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.

Der er desværre ikke mulighed for at ombytte sin vare til en anden.

Du kan returnere en ubrugt vare til os inden for de 90 dages returret, og returbeløbet for varen kan kun overføres til den konto, det er trukket fra. Du lægger herefter en ny bestilling på den vare, du ønsker i stedet, og godkender en ny betaling.

Hvis du har modtaget en forkert vare ift. din ordrebekræftelse, bedes du kontakte os ved at oprette en henvendelse her via "Kundeservice" eller ved at ringe til os på tlf. 7020 4230. Du kan også skrive til support@plusbog.dk.

Oplys venligst dit ordrenummer samt hvilken vare du mangler, og hvad du har modtaget i stedet. Vi vil så sørge for at sende den korrekte vare af sted til dig hurtigst muligt samt en forudbetalt returlabel, så du kan returnere den forkerte vare.

Hvis varen er beskadiget, når du modtager den, skal du kontakte os. Vi vil så vurdere, om du skal sende varen retur til os, eller om vi blot sender dig en ny vare. Sagen kan også løses med et afslag i prisen på varen, hvis du kan leve med den mod en dekort. I så fald må du meget gerne sende et par billeder af skaden til support@plusbog.dk. Så kan vi vurdere, hvor meget vi kan give i afslag.

Hvis vi skal have varen retur, vil du modtage en forudbetalt returlabel fra os.

Som privatkunde har du altid 90 dages fuld returret hos Plusbog.dk. Dette betyder, at hvis den leverede vare ikke lever op til dine forventninger, eller at du af anden grund ikke ønsker varen alligevel, så kan du returnere den til os. Vær opmærksom på at fortrydelsesretten i forbindelse med køb af e-bøger og lydbøger bortfalder det øjeblik, hvor du har downloadet den købte e-bog eller lydbog. Hvis du ikke har downloadet e-bogen eller lydbogen, har du 30 dages returret.

Returnerede varer skal være i salgsbar stand, og en eventuel forsegling må ikke være brudt. Såfremt årsag til returnering ikke skyldes en fejl på varen, eller at der er leveret en forkert vare (jvf. ordrebekræftelsen), skal du selv betale for returfragten.

Når du returnerer en vare, skal du gøre to ting:

  1. Afsende en elektronisk formular, som du finder her
  2. Sende varen retur til flg. adresse:

Plusbog.dk c/o DBK
Mimersvej 4
4600 Køge

Har du handlet uden at oprette en profil, kan du udfylde formularen her

Så snart bogen er registreret retur på adressen i Køge, og vi har modtaget returformularen fra dig, refunderer vi beløbet til det kort, der er brugt ved købet af varen. Det er vigtigt, at du husker at vedlægge en seddel med ordrenummeret i returpakken, ellers bliver der ikke tilbagebetalt penge for købet. Vi anbefaler, at du sender pakken med tracking, så den kan spores, hvis den ikke skulle nå frem. Pakken skal leveres på vores adresse, vi kan ikke afhente den i en pakkeshop.

Du kan taste mailadressen support@plusbog.dk og telefonnummer 70204230, hvis den valgte transportør har brug for vores kontaktoplysninger.

Du kan også vælge at købe en returlabel af os til 59 kr. Du skal i så fald blot klikke på boksen "Jeg ønsker at købe returlabel...", som findes i step 3, når du udfylder vores returformular, eller via linket her: https://return.shipmondo.com/plusbog

Hvis du ønsker at returnere en vare, kan du vælge at købe en returlabel af os til 59 kr. Du skal i så fald blot klikke på boksen "Jeg ønsker at købe returlabel...", som findes i step 3, når du udfylder vores returformular, eller via linket her: https://return.shipmondo.com/plusbog

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Telefonen er midlertidig lukket. Men du kan altid skrive til os.