Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Kommunikation om innovation
SPAR
kr 60
Kommunikation om innovation
Verden er fuld af innovation. Nye teknologier, nye produkter, nye serviceydelser og helt nye industrier er dukket op.

Hvordan du kommunikerer om innovation, er afgørende, når du vil skabe mærkbar formidling, der kan omsættes til konkret handling. At kommunikere om innovation er en særlig form for kommunikation, der stiller skærpede krav til, at lederen er kreativ, tillidsskabelse, autentisk og mestrer evnen til at udstikke en retning.At få andre mennesker til at tænke og handle innovativt gennem sin kommunikation, er dog en vanskelig opgave.

Kvalitativ innovationskommunikation forudsætter organisatorisk forståelse, og bogen bidrager af samme grund til forskelligartet indsigt i motivation, strategi, kompleksitet, ledelse, tillid, feedback, kultur, læring, storytelling og præsentation – baseret på den nyeste viden inden for områderne. Den gode nyhed er, at innovationskommunikation kan læres.Denne bog hjælper dig til at blive en god og troværdig innovationkommunikator, der kan inspirere til at omsætte innovation fra brændende vision til levende organisationskultur.

Om forfatterne 
Susanne Rubæk, cand.scient.adm. i driftsøkonomi, suppleret med en række proceskonsulentuddannelser. Hun har bred erfaring fra ansættelser i privat og offentlig regi. Susanne er ekstern lektor og næstformand i Dansk Crowdsourcing Forening.

Morten Svalgaard Nielsen, teaterinstruktør, MA i ledelses- og organisationspsykologi og forfatter til bl.a. ”Ledelse fra scenekanten”. Mortens erfaringer fra arbejdet som lederudviklingskonsulent og hans baggrund som leder i teaterverdenen, og som iscenesætter af talrige teaterforestillinger, har givet ham unik viden om formidling og kreativitet.

Indholdsoversigt
Forord
Bogens opbygning 

DEL 1. Innovation som nyhedsværdi og motivation som drivkraft
Kapitel 1. Innovation
Kapitel 2. Motivation 

DEL 2. At arbejde med visioner, mening og strategi i komplekse organisationer
Kapitel 3. Mening og strategi 
Kapitel 4. Kompleksitet, ikke-viden og dilemmaer  

DEL 3. At bedrive ledelse i innovationsmiljøer
Kapitel 5. Ledelse 
Kapitel 6. Selvledelse og delegering 
Kapitel 7. Tillid og troværdighed  

DEL 4. Kommunikation som kulturskabende gamechanger
Kapitel 8. Kommunikation, modstand og feedback 
Kapitel 9. Kultur, læring og kreativitet
Kapitel 10. Præsentationer og storytelling
Kapitel 11. Interviews  

Efterskrift 
Kildeliste
Eksklusiv medlemspris 435 kr
Medlemspris 441 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 495 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 60 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.865 anmeldelser på
Verden er fuld af innovation. Nye teknologier, nye produkter, nye serviceydelser og helt nye industrier er dukket op.

Hvordan du kommunikerer om innovation, er afgørende, når du vil skabe mærkbar formidling, der kan omsættes til konkret handling. At kommunikere om innovation er en særlig form for kommunikation, der stiller skærpede krav til, at lederen er kreativ, tillidsskabelse, autentisk og mestrer evnen til at udstikke en retning.At få andre mennesker til at tænke og handle innovativt gennem sin kommunikation, er dog en vanskelig opgave.

Kvalitativ innovationskommunikation forudsætter organisatorisk forståelse, og bogen bidrager af samme grund til forskelligartet indsigt i motivation, strategi, kompleksitet, ledelse, tillid, feedback, kultur, læring, storytelling og præsentation – baseret på den nyeste viden inden for områderne. Den gode nyhed er, at innovationskommunikation kan læres.Denne bog hjælper dig til at blive en god og troværdig innovationkommunikator, der kan inspirere til at omsætte innovation fra brændende vision til levende organisationskultur.

Om forfatterne 
Susanne Rubæk, cand.scient.adm. i driftsøkonomi, suppleret med en række proceskonsulentuddannelser. Hun har bred erfaring fra ansættelser i privat og offentlig regi. Susanne er ekstern lektor og næstformand i Dansk Crowdsourcing Forening.

Morten Svalgaard Nielsen, teaterinstruktør, MA i ledelses- og organisationspsykologi og forfatter til bl.a. ”Ledelse fra scenekanten”. Mortens erfaringer fra arbejdet som lederudviklingskonsulent og hans baggrund som leder i teaterverdenen, og som iscenesætter af talrige teaterforestillinger, har givet ham unik viden om formidling og kreativitet.

Indholdsoversigt
Forord
Bogens opbygning 

DEL 1. Innovation som nyhedsværdi og motivation som drivkraft
Kapitel 1. Innovation
Kapitel 2. Motivation 

DEL 2. At arbejde med visioner, mening og strategi i komplekse organisationer
Kapitel 3. Mening og strategi 
Kapitel 4. Kompleksitet, ikke-viden og dilemmaer  

DEL 3. At bedrive ledelse i innovationsmiljøer
Kapitel 5. Ledelse 
Kapitel 6. Selvledelse og delegering 
Kapitel 7. Tillid og troværdighed  

DEL 4. Kommunikation som kulturskabende gamechanger
Kapitel 8. Kommunikation, modstand og feedback 
Kapitel 9. Kultur, læring og kreativitet
Kapitel 10. Præsentationer og storytelling
Kapitel 11. Interviews  

Efterskrift 
Kildeliste
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 250
ISBN-13: 9788757433371
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8757433372
Udg. Dato: 31 mar 2016
Længde: 18mm
Bredde: 155mm
Højde: 230mm
Oplagsdato: 31 mar 2016
Forfatter(e) Susanne Rubæk, Morten Svalgaard Nielsen


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 250


Udgave 1


Længde 18mm


Bredde 155mm


Højde 230mm


Udg. Dato 31 mar 2016


Oplagsdato 31 mar 2016

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 280
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 194

kr 300
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 149

kr 249
Normalpris
kr 159
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 299
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 279
Normalpris
kr 197
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 299
Normalpris
kr 223
Medlemspris
SPAR
kr 85
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 220

kr 320
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 179

kr 249
Normalpris
kr 186
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 187

kr 249
Normalpris
kr 193
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97