Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Kvalitative metoder i et interaktionistisk perspektiv
SPAR
kr 50
Brugen af kvalitative metoder inden for sociologien og beslægtede fag har i løbet af de sidste ti år gennemgået en markant udvikling. Strømninger som konstruktivisme og interaktionisme, der fremstiller sandhed og mening som sociale konstruktioner, stiller forskeren over for nye udfordringer. Nye spørgsmål trænger sig på: · Hvordan påvirker intervieweren de svar, han eller hun får? · Hvilke muligheder og begrænsninger giver det interaktionistiske perspektiv på observationsstudier? · Hvilke konsekvenser får det, at et dokument ikke anskues som noget []i sig selv[], men først får betydning, når det indgår i en social situation? []Kvalitative metoder i et interaktionistisk perspektiv[] undersøger, hvad det betyder, når forskeren selv bliver en medspiller i meningsproduktionen, og den virkelighed, der skal beskrives, ikke længere er et stabilt fænomen. Antologien retter sig mod studerende og undervisere på universiteter og andre højere læreanstalter. Margaretha Järvinen er professor ved Sociologisk Institut på Københavns Universitet og Socialforskningsinstituttet. Nanna Mik-Meyer er adjunkt ved Institut for Ledelse, Politik og Filosofi på Copenhagen Business School.
Kampagne pris Velkomst pris 290 kr
Medlemspris 295 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 340 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 50 kr
Velkommen 15%
God 15.773 anmeldelser på
Brugen af kvalitative metoder inden for sociologien og beslægtede fag har i løbet af de sidste ti år gennemgået en markant udvikling. Strømninger som konstruktivisme og interaktionisme, der fremstiller sandhed og mening som sociale konstruktioner, stiller forskeren over for nye udfordringer. Nye spørgsmål trænger sig på: · Hvordan påvirker intervieweren de svar, han eller hun får? · Hvilke muligheder og begrænsninger giver det interaktionistiske perspektiv på observationsstudier? · Hvilke konsekvenser får det, at et dokument ikke anskues som noget []i sig selv[], men først får betydning, når det indgår i en social situation? []Kvalitative metoder i et interaktionistisk perspektiv[] undersøger, hvad det betyder, når forskeren selv bliver en medspiller i meningsproduktionen, og den virkelighed, der skal beskrives, ikke længere er et stabilt fænomen. Antologien retter sig mod studerende og undervisere på universiteter og andre højere læreanstalter. Margaretha Järvinen er professor ved Sociologisk Institut på Københavns Universitet og Socialforskningsinstituttet. Nanna Mik-Meyer er adjunkt ved Institut for Ledelse, Politik og Filosofi på Copenhagen Business School.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 304
ISBN-13: 9788741203614
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8741203614
Udg. Dato: 5 okt 2005
Længde: 24mm
Bredde: 156mm
Højde: 230mm
Oplagsdato: 12 feb 2021
MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 403

kr 460
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 57
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 290

kr 340
Normalpris
kr 295
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 380

kr 460
Normalpris
kr 388
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 296

kr 349
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 290

kr 340
Normalpris
kr 295
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 355

kr 400
Normalpris
kr 360
Medlemspris
SPAR
kr 45
E-BOG
Kampagne pris kr 93

kr 125
Normalpris
kr 96
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 230
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 170

kr 180
Normalpris
kr 171
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 252

kr 290
Normalpris
kr 256
Medlemspris
SPAR
kr 38
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 267

kr 310
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 312

kr 370
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 58
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 230

kr 260
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 230
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 230
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 316

kr 375
Normalpris
kr 322
Medlemspris
SPAR
kr 59
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 192

kr 210
Normalpris
kr 194
Medlemspris
SPAR
kr 18