Plusbog logo
Vare lagt i kurv
af
Antal:
Vare lagt i kurv
Vi anbefaler også
af

Medieanalyse

19% PLUSRABAT

Medieanalyse

Verden i dag er en verden af medier, og vi bruger i stigende grad medierne aktivt. Vi nøjes ikke med at læse avis, høre radio, se fjernsyn og gå i biografen. Vi kan lave statusopdateringer, skrive vor... læs mere
0 anmeldelser
Vælg format:
Hvad er forskellen?
Spar 79 kr
341 kr
Store besparelser, gratis fragt og første 30 dage gratis
Få første 30 dage til kun 1 kr. (Herefter automatisk 89 kr / 30 dage indtil det opsiges) - binding i 60 dage – samlet mindstepris er 90 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Få første 30 dage til kun 1 kr. (Herefter automatisk 89 kr / 30 dage indtil det opsiges) - binding i 60 dage – samlet mindstepris er 90 kr
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Fri fragt.
 
Leveringstid: 1 - 3 hverdage
Gratis fragt på alle ordrer
Bøger til indkøbspriser
420 kr
Vores lave normalpris
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: 2 - 5 hverdage (59 kr)
Anmeld
bogen
Leveringstid: 1 - 3 hverdage
90 dages returret
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788759319918
ISBN-10:
8759319917
Indbinding:
Paperback
Sider:
375
Udg. Dato:
25 sep 2015
Oplagsdato:
25 mar 2020
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 171mm H: 240mm D: 23mm
Anmeld
bogen

Beskrivelse af Medieanalyse

Verden i dag er en verden af medier, og vi bruger i stigende grad medierne aktivt. Vi nøjes ikke med at læse avis, høre radio, se fjernsyn og gå i biografen. Vi kan lave statusopdateringer, skrive vores egne blogs, bidrage til netmediernes debatter og skrive fanfiktion. De gamle medier er der endnu, men de indgår i dag i en ny medieverden.
Medieanalyse præsenterer et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Vinklen er analytisk og historisk: Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.
Medieanalyse er redigeret af lektor Palle Schantz Lauridsen (Dansk, Københavns Universitet) og lektor Erik Svendsen (Dansk, RUC). Den er skrevet af medieforskere, der alle har stor erfaring i at undervise i medieemner ved universiteterne i København, Roskilde, Aalborg og Aarhus.
Medlemsfordele

Gratis Fragt
Uanset ordrestørelse og antal af ordrer

Bøger til Indkøbspriser
Spar op til 90% på mere end 250 000 bøger
Skriv en boganmeldelse og VIND!
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
  •    Den der har skrevet flest anmeldelser.
  •    Den, der har skrevet den bedste.
  •    Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser.