plusbog logo
Plusbog logo
 Fordelsklub
 Prismatch på alle varer
 90 dages returret
 4,5 stjerner på Trustpilot

Qualitative methods for Consumer Research

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 309 kr
Spar 37 kr
272 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

309 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
What is this book about? Qualitative Methods for Consumer Research presents a range of essential topics for validly and reliably using qualitative methods, with a focus on consumer research. Consumer research should not be understood in a narrow marketing context, but more broadly to include time consumption, societal questions, and potential consumers (e.g. within product innovation/development). This book can be used to set up systematic procedures for an accurate and in-depth understanding and documentation of: Behavioural acts Interpersonal communication Interpretations, opinions, perceptions, and attitudes Why and how people can be engaged or immersed in different media and communication contexts Why and how people use or interact with all kinds of services and products in their everyday lives.   Why is it important? Qualitative Methods for Consumer Research provides guidelines on how to properly conduct interviews, make observations, and use document data. Furthermore, it outlines specific procedures for analysing textual, visual, and electronic information. You will learn:   Key concepts in qualitative methods Systematic procedures for applying qualitative methods How to make a good research design (e.g. research question, mixed method strategies, research approaches, and ethical issues) Approaches for data collection (target group analysis, sampling techniques, probes) How to analyse qualitative data (e.g. coding, discourse analysis, software programs, semiotics) How to report on qualitative findings (validity and reliability) Many examples of how to apply qualitative theory and methods in practice, from both university and commercial contexts.   Who is this book for? Qualitative Methods for Consumer Research takes a cross-disciplinary perspective and is suitable as a textbook for teaching qualitative methods in many disciplines, at both undergraduate and postgraduate levels. It is also appropriate as a reference for professionals working with qualitative methods seeking to enrich the quality of their consumer research.

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Fri fragt
PLATIN fordele
Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst. .
Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Plusbog – for dig, der er vild med bøger

I Plusbogs fordelsklub får du adgang til mere end 250.000 EKSTRA billige bøger og meget mere. Med store medlemsrabatter og fri fragt kan det hurtigt betale sig. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Cookieinformation. Plusbog.dk bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Du accepterer cookies, når du bruger hjemmesiden. Læs mere
OK
Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Læs mere
OK