Plusbog logo

 

 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,5 stjerner på Trustpilot

Qualitative methods for Consumer Research

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 360 kr
Spar 60 kr
300 kr
Fragt pr. ordre 24,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet én måneds medlemsskab
360 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet én måneds medlemsskab
Beskrivelse:
What is this book about? Qualitative Methods for Consumer Research presents a range of essential topics for validly and reliably using qualitative methods, with a focus on consumer research. Consumer research should not be understood in a narrow marketing context, but more broadly to include time consumption, societal questions, and potential consumers (e.g. within product innovation/development). This book can be used to set up systematic procedures for an accurate and in-depth understanding and documentation of: Behavioural acts Interpersonal communication Interpretations, opinions, perceptions, and attitudes Why and how people can be engaged or immersed in different media and communication contexts Why and how people use or interact with all kinds of services and products in their everyday lives.   Why is it important? Qualitative Methods for Consumer Research provides guidelines on how to properly conduct interviews, make observations, and use document data. Furthermore, it outlines specific procedures for analysing textual, visual, and electronic information. You will learn:   Key concepts in qualitative methods Systematic procedures for applying qualitative methods How to make a good research design (e.g. research question, mixed method strategies, research approaches, and ethical issues) Approaches for data collection (target group analysis, sampling techniques, probes) How to analyse qualitative data (e.g. coding, discourse analysis, software programs, semiotics) How to report on qualitative findings (validity and reliability) Many examples of how to apply qualitative theory and methods in practice, from both university and commercial contexts.   Who is this book for? Qualitative Methods for Consumer Research takes a cross-disciplinary perspective and is suitable as a textbook for teaching qualitative methods in many disciplines, at both undergraduate and postgraduate levels. It is also appropriate as a reference for professionals working with qualitative methods seeking to enrich the quality of their consumer research.

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · Qualitative methods for Consumer Research
Thomas Bjorner, Peter Dahler-Larsen, Christian Alsted, Lene Tolstrup Sørensen, Line Groes, Morten Lundholm, Lars Bo Andersen, Søren Esben Hansen, Hanne Westh Nicolajsen, Jacob Lyng Wieland, Leif Bonderup, Claus Rantzau, Mia Roepstorff, Morten Rosentoft, René Michael Nielsen, Christine von Seelen Schou, Lene Heiselberg, Peter Niegel, Marianne Hjelm Parastatis, Anne Thyssen Vestergaard, Thomas Bjørner, Nikki Westoby Nielsen, Michael Bønnelykke
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele
Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. .
Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Plusbog – for dig, der er vild med bøger

I Plusbogs fordelsklub får du adgang til mere end 250.000 EKSTRA billige bøger og meget mere. Med store medlemsrabatter og fri fragt ved køb over 250 kr. kan det hurtigt betale sig. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage