Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo
 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,7 stjerner på Trustpilot

Resultater af brug af LP-modellen i danske folkeskoler

Leveringstid: 3 - 5 hverdage
Vores normalpris 249 kr
Spar 50 kr
199 kr
Fragt pr. ordre 34,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet én måneds medlemsskab
249 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet én måneds medlemsskab
Beskrivelse:
Resultater af brug af LP- modellen i danske folkeskoler

Den foreliggende rapport analyserer og opsummerer den udvikling, der har været i de danske folkeskoler, som startede arbejdet med LP-modellen i 2008. Analyserne bygger på data fra cirka 30.000 elever og deres lærere gennem målinger på to tidspunkter, efterår 2008 og efterår/vinter 2010/11.

Målet for arbejdet med LP-modellen er at etablere gode læringsmiljøer i skolen, så der er hensigtsmæssige betingelser for både skolefaglig og social læring og udvikling hos eleverne. Denne rapport formidler skolernes resultater på baggrund af de to målinger. Der er således kortlagt og analyseret mulige ændringer på en række områder, som er relateret til elevernes læringsudbytte, adfærd, relationer, oplevelse af undervisningen, sociale kompetencer, motivation, arbejdsindsats og fravær. Ligeledes er der kortlagt eventuelle ændringer på en række områder, som er relateret til specialundervisning, lærernes trivsel og samarbejde samt deres relationer
til eleverne og deres oplevelse af egen undervisning. Der fokuseres især på, hvilke sammenhænge der er mellem lærer-elev-relationen og forskellige individuelle og kontekstuelle variabler knyttet til elevernes faglige, sociale og personlige udvikling.

Resultater af brug af LP-modellen i danske folkeskoler – Evaluering af arbejdet med LP-modellen 2008-2011 er forfattet af Thomas Nordahl, Ann Margaret Aasen og Anne-Karin Sunnevåg, alle tre fra Senter for praksisrettet utdanningsforskning (SePU) ved Høgskolen i Hedmark. Det indledende summary er skrevet af Lars Qvortrup fra LSP.

Rapporten udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP), Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet. Den er nummer 2-2012 i forskningsserien fra LSP - ISSN 2245-3067.

LSP baserer sig på et aktivt og ligeværdigt samarbejde mellem Aalborg Universitet og University College Nordjylland. Laboratoriets opgave er at sikre professionsorienteret forskning og forskningsbaseret professionsudvikling. LSP driver blandt andet forskningsprojekter på baggrund af LP-data fra børnehaver og skoler, og LSP formidler forskningsresultater gennem rapporter, artikler, seminarer og konferencer.
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788772816814
Forlag:
Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis. Dafolo
ISBN-10:
8772816813
Indbinding:
Paperback
Sider:
110
Udg. Dato:
6 mar 2012
Oplagsdato:
6 mar 2012
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 0mm H: 0mm D: 0mm

Typisk en billig udgave af en bog. Blød ryg, mindre godt papir og trykkvalitet.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · Resultater af brug af LP-modellen i danske folkeskoler
Lars Qvortrup, Thomas Nordahl, Ann Margaret Aasen Anne-Karin Sunnevåg
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele