SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT

Steve Jobs - Manden Bag Apple. PaperBack + Lydbog

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 74 kr
Spar 10 kr
64 kr
Fragt pr. ordre 0 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

74 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Bestseller nu i paperback - inklusiv LYDBOG
Steve Jobs var en af verdens mest succesfulde topledere. Han var benhård, karismatisk og med en nærmest overjordisk sans for at udvælge de rigtige ideer på det rigtige tidspunkt. Og så har han gjort marketing til en event-disciplin som dækkes af samtlige medier over hele kloden. Under Steve Jobs´ ledelse har Apple opnået utrolige resultater: 

  • Selskabet er gået fra nær fallit til at slå Google og Microsoft i markedsværdi
  • Apple har revolutioneret musikbranchen med iPod og den digitale medietjeneste iTunes. 
  • iPhone har totalt ændret magtbalancen i det globale mobiltelefonmarked
  • Apple har opfundet en helt ny forretningsmodel for software, musik og medier
  • Med iPad har selskabet skabt en helt ny kategori af personlige computere
Hvordan tænkte Steve Jobs?
Men hvad drev denne serieiværksætter og topleder? Og hvad tænkte han? Leander Kahney, den tidligere redaktør for det amerikanske teknologimagasin Wired, satte sig for at besvare disse spørgsmål. Og han nåede frem til syv væsentlige personlighedstræk ved Steve Jobs. Ingen biografi kommer tættere på Steve Jobs end Leander Kahneys.

"Leander Kahney forklarer fra mange vinkler, hvorfor Apple er en ener i ligaen over verdens mest spændende virksomheder - på godt og ondt*. Også hans viden om konkurrenternes produkter - og især et bankende hjerte for tech og musik - fører læseren dybt ind i Apples og til dels Pixars hemmelige forretningsrum. Ahaoplevelser og højdepunkter er der mange af. Især kapitlet om innovation, hvor strategien bag Apples kampagner og stores formidles og i slutningen, hvor Kahney analyserer Tim Cooks evne til at overtage lederrollen hos Apple giver hjertebanken."Susanne Ingemann Faber, Group Media Relations, Danske Bank, bragt i Kommunikatøren | 15.12.2010 
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788778530837
Forlag:
Libris
Forfatter(e):
ISBN-10:
8778530830
Indbinding:
Paperback
Sider:
285
Udg. Dato:
16 feb 2012
Oplagsdato:
16 feb 2012
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 126mm H: 200mm D: 19mm

Typisk en billig udgave af en bog. Blød ryg, mindre godt papir og trykkvalitet.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele