SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR GULD OG PLATIN-MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT

The Fundamentals of Marketing

Leveringstid: 4 - 6 hverdage
Vores normalpris 254 kr
Spar 27 kr
227 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

254 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Introduces the fundamentals of marketing communications to non-business students. This book teaches students how marketing organisations successfully move from product concept through to successful brand and the tools used to make brands as strong as they can be. It shows how these tools are used to develop successful marketing communications.
Sprog:
Engelsk
ISBN-13:
9782940373727
Forlag:
Bloomsbury Publishing PLC
Forfatter(e):
ISBN-10:
2940373728
Indbinding:
Paperback
Sider:
192
Udg. Dato:
12 okt 2009
Oplagsdato:
12 okt 2009
Udgave:
Dimensioner:
B: 230mm H: 202mm D: 16mm

Typisk en billig udgave af en bog. Blød ryg, mindre godt papir og trykkvalitet.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele