Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Vil du anbefale os?
Af: Tomas Lykke Dansk Hæftet
SPAR
kr 30
Vil du anbefale os?
Af: Tomas Lykke Dansk Hæftet
Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye? Thomas Lykke giver råd og vejledning til, hvordan virksomheder kan fastholde og udvikle sin eksisterende kundedatabase. Han giver en række helt konkrete forslag til, hvordan enhver virksomhed kan forbedre kundeloyaliteten og måle den. Hvordan udarbejder man en kundestrategi? Hvordan fastholder man? Lær at udvikle solide kundestrategier, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter – nu og senere. Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten – og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.  
Eksklusiv medlemspris 195 kr
Medlemspris 198 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
2 - 4 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 225 kr
Fragt: 59 kr
2 - 4 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 30 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.831 anmeldelser på
Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye? Thomas Lykke giver råd og vejledning til, hvordan virksomheder kan fastholde og udvikle sin eksisterende kundedatabase. Han giver en række helt konkrete forslag til, hvordan enhver virksomhed kan forbedre kundeloyaliteten og måle den. Hvordan udarbejder man en kundestrategi? Hvordan fastholder man? Lær at udvikle solide kundestrategier, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter – nu og senere. Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten – og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 218
ISBN-13: 9788702156454
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8702156454
Udg. Dato: 25 apr 2014
Længde: 21mm
Bredde: 140mm
Højde: 222mm
Oplagsdato: 8 mar 2016
Forfatter(e): Tomas Lykke
Forfatter(e) Tomas Lykke


Kategori Salgs- & markedsføringsledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 218


Udgave 1


Længde 21mm


Bredde 140mm


Højde 222mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 198
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 89

kr 249
Normalpris
kr 105
Medlemspris
SPAR
kr 160
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 84

kr 90
Normalpris
kr 85
Medlemspris
SPAR
kr 6
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 22

kr 111
Normalpris
kr 31
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 279
Normalpris
kr 207
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170