Boganmeldelser fra kjacobsen

23 anmeldelser i alt, 0 i december
1 2 3 >

af kjacobsen,
1. december 2015
Den her bog skal bare læses! Den er virkelig, virkelig god. Jeg købte den egentlig bare fordi den var billig herinde og tog det lidt som en chance, men jeg blev virkelig overrasket. Det er virkelig en bog med mange historier i en, og bogen består af masser af små kapitler, så man bliver hele tiden overrasket. Sproget kunne have været mere interessant skrevet, men det er let læseligt og historien opvejer det hele :) LÆS DEN :)
Grey
(11)

af kjacobsen,
2. oktober 2015
Denne bog er en direkte gentagelse af 1'eren, hvilket man sådan set også forventer, men jeg forventede endnu mere af Greys tanker, så det ikke virkede så meget som en gentagelse. Jeg havde forventet mig mere, og jeg synes egentlig, at EL James er kommet meget nemt til det. Men som den ægte 'fifty shades' fan man er, så er jeg glad for, at jeg fik den læst:)

af kjacobsen,
24. februar 2015
Umiddelbart var jeg ikke vild med bogen, men efter man kommer nogle 'mails' ind i bogen, så fanger den virkelig. De er rigtig gode til at få diskuteret nogle vigtige og mindre vigtige emner, og det skaber en rigtig sjov bog.

af kjacobsen,
24. februar 2015
Det er en rigtig god slutning på fortællingen om Helenes lidt kaotiske liv. Den kan være lidt forvirrende og tåkrummende at læse, men bestemt også sjov. Den springer i tid, og det giver en rigtig god effekt. Det er velskrevet af forfatteren. Det er en tøsebog med langt værre problemer end hvordan man får den rette sko på foden eller den rette mand på krogen, og det er befriende endeligt at læse.

af kjacobsen,
23. februar 2015
Jeg tror aldrig, at jeg bliver for gammel til den her bog. Den er vidunderlig og sød. Lige så sød som den er - lige så sørgelig er den, men det er det hele værd. Plus den får børn til at fundere over døden, og hvad der sker derefter. Samtidig med, at den lærer børnene om den mest utrolige kærlighed og medmenneskelighed.

af kjacobsen,
23. februar 2015
Den aller sidste bog i om Grey, og den er lige som god som de to andre. Ligesom de to andre synes jeg nogen gange, at erotikken kan blive lidt langtrukken, men man bærer helt over med det. Det eneste dårlige ved denne bog er slutningen - altså det er en virkelig god slutningen, men den overrasker en. Sikke en romantisk fortælling - jeg ville ønske, at der var flere bøger i denne serie. :)

af kjacobsen,
23. februar 2015
Heldigvis er der tre bøger i denne serie, for man får slet ikke nok efter nummer et. Den er virkelig god, og den bedste jeg har læst af disse 'små' erotiske bøger. Den er meget let at læse, og man sluger siderne. Det er ikke et sprog som udfordre, men forfatteren forstår virkelig, at skrive fangene.
Tag mig
(6)

af kjacobsen,
23. februar 2015
Lige som den første i rækken er denne bog langtrukken, og foregår over en meget kort tidsperiode. Det er ikke nødvendigvis dårligt for bogen med en kort tidshorisont, men det gør, at man føler hovedpersonerne hele dagen fra start til slut. Det kan være et rigtig godt trick, men det fungere langtrukken for denne bog. Jeg kan bedre lide denne bog end den første, og den har en sød romantisk fortælling med gensidig kærlighed, måske lidt modsat fifty shades. Den er læst på meget kort tid, da den har et meget let sprog.

af kjacobsen,
23. februar 2015
Denne her bog foregår over en lille uges tid. Det gør den, til tider, meget langtrukken, men med en romantisk historie. Det er som om, at Julie Kenner vil gøre det til en ultra romantisk fortælling kombineret med det erotiske, men det lykkedes ikke rigtig på nogen af punkterne. Det er middelmådig bog, som ikke tager meget mere end et par dage at læse. Så hvis man trænger til et stud hurtig romantisk/erotisk litteratur, så er denne sagen:)

af kjacobsen,
3. januar 2015
Den her lille bog er suveræn! Den er bygget om af Maise Njors klummer, og det er rigtig hyggeligt at læse en af gangen. Jeg låner den ud til alle jeg kan komme til, for den skaber så mange smil. Maise Njor har et sjovt og finurligt sprog. Fem store stjerner fra mig!