Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

 

 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,7 stjerner på Trustpilot

Branding 2. udgave

Leveringstid: 1 - 3 hverdage
Vores normalpris 438 kr
Spar 60 kr
378 kr
Fragt pr. ordre 24,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab
438 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab
Beskrivelse:

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.

Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:


- brandarkitektur

- corporate branding

- storytelling

- storytelling som ledelsesværktøj

- co-branding

- celebrity branding

- brandpersonlighed

- oplevelsesbaseret branding

- place branding

- online branding

- employer branding

- brand equity

- brandets byggeklodser.

 

Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788759323953
Forlag:
Samfundslitteratur
Forfatter(e):
ISBN-10:
8759323957
Indbinding:
Paperback
Sider:
475
Udg. Dato:
15 aug 2016
Oplagsdato:
1 aug 2020
Udgave:
2
Dimensioner:
B: 174mm H: 244mm D: 30mm

Typisk en billig udgave af en bog. Blød ryg, mindre godt papir og trykkvalitet.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · Branding 2. udgave
Heidi Hansen
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele