Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Corporate Networking
SPAR
kr 13
Corporate Networking
Netværk er problemet, ikke løsningen I disse måneder er mange virksomheder pga. krisen tvunget til at stoppe op og genoverveje en række strategier. Og nu går det op for mange ledere, at deres problem ikke er manglen på relationer og netværk. Tværtimod er mange af deres relationer og netværk en del af problemet! Gamle forpligtelser, vanetænkning og fastgroede mønstre kommer tydeligt frem, og mange virksomheder er ved at være modne til en gennemgående sanering af alle deres netværk. Det er de færreste virksomheder, som knytter deres netværks- og relationsressourcer til virk-somhedens strategi! Og det er dumt! Det er Christian Stadil og Christian Waldstrøms påstand i denne bog. Otte former for netværksdannelse Bogen hjælper enhver virksomhed til at få indsigt i de otte forskellige former for netværksdannelse, som er en del af enhver virksomhed. Stadil og Waldstrøm gennemgår systematisk og overbliksgivende, hvad en virksomheds uoverskuelige netværk egentlig består af. Og hjælper ledere til at se deres egen ledelsesrolle i lyset af corporate networking. De otte typer af netværk er netop vigtige at kunne identificere, hvis man skal kunne arbejde strategisk med dem i forretningudviklingen. Som oftest har en leder kun blik for den form for netværksdannelse, som han/hun selv er god til. Forfatterne kommer med konkrete karakteristikker af, hvilke ledertyper, der typisk udvikler på hvilken netværksform – og forslag til, hvilke ledertyper der skal i spil for at komme hele vejen rundt. Desuden kan man fiinde konkrete forslag til, hvordan man skal arbejde strategisk med netværksudvikling i virksomheden. Stadil og Waldstrøm kommer desuden med mangfoldige eksempler på, hvordan bevidst strategiudvikling af netværksdannelse har fundet sted i andre virksomheder. Og som Alfred Josefsen fra Irma skriver i forordet: ”Der har helt afgjort manglet en struktureret tilgang til, hvordan en bevidst anvendelse af netværk kan have positiv effekt på virksomhedens mål. Dermed trækker denne bog værdien af netværk op på strategisk niveau”.   Udtalelser om bogen “Når to af landets fremmeste netværkseksperter går sammen om at skrive en bog om corporate networking, så skal man spidse ører, og så er der grund til at standse op og læse. Strategisk ledelse af virksomhedens netværk – er bogens undertitel, og det er det, den på fremragende og kompetent måde beskriver og handler om. Og der er virkelig noget at hente i denne meget klare og gennemarbejdede tekst. Skal virksomheder i fremtiden have en corporate networking officer, spørger de to forfattere til sidst i bogen. Spørgsmålet er relevant, og det understreger netværkets og netværkstænkningens store betydning for den strategiske ledelse af fremtidens virksomhed.” -Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Handelshøjskolen, Aarhus Universitet “Jeg er knapt så kæk, som jeg var før. Jeg vidste i virkeligheden ikke noget om netværk. Efter at have læst denne bog ved jeg lidt mere, og jeg ved også, at emnet er virkelig stort, virkelig interessant og virkelig vigtigt.” - Alfred Josefsen, adm. direktør, Irma   Noget af det tydelige ved alt, hvad der er sket i verden i 2009, er, at verden er lille, at verden er skrøbelig, og at alt hænger sammen, hvorfor det bliver mere og mere tydeligt, at en stor udfordring på alle niveauer er at tænke og arbejde i netværk. Lektor Christian Waldstrøm fra Handelshøjskolen, Aarhus Universitet har sammen med Christian Stadil skrevet en bog med titlen "Corporate networking". Den er efter min vurdering én af de bedtste ledelsesbøger i 2009. Det er den både på grund af emnete og på grund af dens indhold, struktur og tilgang." - Steen Hildebrandt, 8/1-10 i Dagbladet Børsen Læs anmeldelsen fra Politiken.  Læs anmeldelsen fra Lederweb.dk Jyllands-Posten gav bogen fem stjerner for Praktisk værdi og fire stjerner for Underholdningsværdi. Henrik Ørholst skrev bl.a.: "De ved, hvad de skriver om. Der
Eksklusiv medlemspris 37 kr
Medlemspris 38 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 50 kr
Download straks efter køb
Spar 13 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.828 anmeldelser på
Netværk er problemet, ikke løsningen I disse måneder er mange virksomheder pga. krisen tvunget til at stoppe op og genoverveje en række strategier. Og nu går det op for mange ledere, at deres problem ikke er manglen på relationer og netværk. Tværtimod er mange af deres relationer og netværk en del af problemet! Gamle forpligtelser, vanetænkning og fastgroede mønstre kommer tydeligt frem, og mange virksomheder er ved at være modne til en gennemgående sanering af alle deres netværk. Det er de færreste virksomheder, som knytter deres netværks- og relationsressourcer til virk-somhedens strategi! Og det er dumt! Det er Christian Stadil og Christian Waldstrøms påstand i denne bog. Otte former for netværksdannelse Bogen hjælper enhver virksomhed til at få indsigt i de otte forskellige former for netværksdannelse, som er en del af enhver virksomhed. Stadil og Waldstrøm gennemgår systematisk og overbliksgivende, hvad en virksomheds uoverskuelige netværk egentlig består af. Og hjælper ledere til at se deres egen ledelsesrolle i lyset af corporate networking. De otte typer af netværk er netop vigtige at kunne identificere, hvis man skal kunne arbejde strategisk med dem i forretningudviklingen. Som oftest har en leder kun blik for den form for netværksdannelse, som han/hun selv er god til. Forfatterne kommer med konkrete karakteristikker af, hvilke ledertyper, der typisk udvikler på hvilken netværksform – og forslag til, hvilke ledertyper der skal i spil for at komme hele vejen rundt. Desuden kan man fiinde konkrete forslag til, hvordan man skal arbejde strategisk med netværksudvikling i virksomheden. Stadil og Waldstrøm kommer desuden med mangfoldige eksempler på, hvordan bevidst strategiudvikling af netværksdannelse har fundet sted i andre virksomheder. Og som Alfred Josefsen fra Irma skriver i forordet: ”Der har helt afgjort manglet en struktureret tilgang til, hvordan en bevidst anvendelse af netværk kan have positiv effekt på virksomhedens mål. Dermed trækker denne bog værdien af netværk op på strategisk niveau”.   Udtalelser om bogen “Når to af landets fremmeste netværkseksperter går sammen om at skrive en bog om corporate networking, så skal man spidse ører, og så er der grund til at standse op og læse. Strategisk ledelse af virksomhedens netværk – er bogens undertitel, og det er det, den på fremragende og kompetent måde beskriver og handler om. Og der er virkelig noget at hente i denne meget klare og gennemarbejdede tekst. Skal virksomheder i fremtiden have en corporate networking officer, spørger de to forfattere til sidst i bogen. Spørgsmålet er relevant, og det understreger netværkets og netværkstænkningens store betydning for den strategiske ledelse af fremtidens virksomhed.” -Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Handelshøjskolen, Aarhus Universitet “Jeg er knapt så kæk, som jeg var før. Jeg vidste i virkeligheden ikke noget om netværk. Efter at have læst denne bog ved jeg lidt mere, og jeg ved også, at emnet er virkelig stort, virkelig interessant og virkelig vigtigt.” - Alfred Josefsen, adm. direktør, Irma   Noget af det tydelige ved alt, hvad der er sket i verden i 2009, er, at verden er lille, at verden er skrøbelig, og at alt hænger sammen, hvorfor det bliver mere og mere tydeligt, at en stor udfordring på alle niveauer er at tænke og arbejde i netværk. Lektor Christian Waldstrøm fra Handelshøjskolen, Aarhus Universitet har sammen med Christian Stadil skrevet en bog med titlen "Corporate networking". Den er efter min vurdering én af de bedtste ledelsesbøger i 2009. Det er den både på grund af emnete og på grund af dens indhold, struktur og tilgang." - Steen Hildebrandt, 8/1-10 i Dagbladet Børsen Læs anmeldelsen fra Politiken.  Læs anmeldelsen fra Lederweb.dk Jyllands-Posten gav bogen fem stjerner for Praktisk værdi og fire stjerner for Underholdningsværdi. Henrik Ørholst skrev bl.a.: "De ved, hvad de skriver om. Der
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 181
ISBN-13: 9788702089080
Format: ePub
ISBN-10: 8702089084
Udg. Dato: 31 mar 2011
Oplagsdato: 31 mar 2011
Forfatter(e) Christian Stadil, Christian Waldstrøm


Kategori Forretningsstrategier


Sprog Dansk


Sider 181

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 148

kr 157
Normalpris
kr 149
Medlemspris
SPAR
kr 9
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 111

kr 159
Normalpris
kr 116
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 59

kr 59
Normalpris
kr 59
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 213

kr 275
Normalpris
kr 219
Medlemspris
SPAR
kr 62
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 75

kr 109
Normalpris
kr 78
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 200
Normalpris
kr 200
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 198
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 294

kr 399
Normalpris
kr 305
Medlemspris
SPAR
kr 105
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 100

kr 134
Normalpris
kr 103
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 134

kr 149
Normalpris
kr 136
Medlemspris
SPAR
kr 15
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 231

kr 244
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 264

kr 278
Normalpris
kr 265
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 267

kr 310
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 330

kr 360
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 153

kr 169
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 16
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 80

kr 100
Normalpris
kr 82
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 79

kr 113
Normalpris
kr 82
Medlemspris
SPAR
kr 34
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 61

kr 87
Normalpris
kr 64
Medlemspris
SPAR
kr 26
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 99

kr 142
Normalpris
kr 103
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 487
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 87