Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Den kreative kraft i innovationsledelse
Af: Mette Møller, Thea Mikkelsen Dansk E-bog
SPAR
kr 58
Den kreative kraft i innovationsledelse
Af: Mette Møller, Thea Mikkelsen Dansk E-bog
For at innovation kan føre til egentlige nyskabelser og til udvikling, der gør en forskel, er det nødvendigt at forstå den kreative kraft, som ligger bag innovation samt de psykologiske mekanismer, der er på spil, når vi arbejder med kreative processer og innovation. Denne brugsbog tager udgangspunkt i C.O. Scharmers bog Teori U og beskriver, hvordan teorien kan kobles til vigtig psykologisk viden og bruges professionelt i skabelsen af kreative processer og nye resultater. Forfatterne kommer med konkrete bud på, hvad man kan gøre for at arbejde med og træne de tre hjørner i innovationslederens opmærksomhedstriangel: innovationsledelse, ledelse af grupper og selvledelse. Den psykologiske baggrund for innovationsledelse fordybes i interview med fagpersonerne Boje Katzenelson, Benedicte Madsen, Lene Tanggaard, Kit Sanne Nielsen, Jette Fog, Eva Hildebrand, Carsten René Jørgensen, Majken Jacoby, Lotte Darsø, Thorkil Molly-Søholm og Svend Brinkmann. Desuden indeholder bogen beretninger af Caroline Søeborg Ahlefeldt, Niels Johan Juhl-Nielsen, Bjarke Ingels, Karen Ingerslev, Ouafa Rian, Peter Bastian, Rasmus Groes Thomsen, Stine Clasen og Lars Pehrson. Den kreative kraft i innovationsledelse henvender sig til konsulenter, ledere og medarbejdere. "Det er værdifuldt, at der nu foreligger en bog om Teori U’s psykologi i praksis, en bog, hvor hovedvægten ligger på de psykologiske aspekter af Teori U og det praktiske arbejde med teorien - specielt i innovationssammenhænge". - Steen Hildebrandt, Ph.D. Professor ved Handelshøjskolen, Aarhus Universitet.
Kampagne pris Velkomst pris 172 kr
Medlemspris 178 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 230 kr
Download straks efter køb
Spar 58 kr
Velkommen 20%
God 15.773 anmeldelser på
For at innovation kan føre til egentlige nyskabelser og til udvikling, der gør en forskel, er det nødvendigt at forstå den kreative kraft, som ligger bag innovation samt de psykologiske mekanismer, der er på spil, når vi arbejder med kreative processer og innovation. Denne brugsbog tager udgangspunkt i C.O. Scharmers bog Teori U og beskriver, hvordan teorien kan kobles til vigtig psykologisk viden og bruges professionelt i skabelsen af kreative processer og nye resultater. Forfatterne kommer med konkrete bud på, hvad man kan gøre for at arbejde med og træne de tre hjørner i innovationslederens opmærksomhedstriangel: innovationsledelse, ledelse af grupper og selvledelse. Den psykologiske baggrund for innovationsledelse fordybes i interview med fagpersonerne Boje Katzenelson, Benedicte Madsen, Lene Tanggaard, Kit Sanne Nielsen, Jette Fog, Eva Hildebrand, Carsten René Jørgensen, Majken Jacoby, Lotte Darsø, Thorkil Molly-Søholm og Svend Brinkmann. Desuden indeholder bogen beretninger af Caroline Søeborg Ahlefeldt, Niels Johan Juhl-Nielsen, Bjarke Ingels, Karen Ingerslev, Ouafa Rian, Peter Bastian, Rasmus Groes Thomsen, Stine Clasen og Lars Pehrson. Den kreative kraft i innovationsledelse henvender sig til konsulenter, ledere og medarbejdere. "Det er værdifuldt, at der nu foreligger en bog om Teori U’s psykologi i praksis, en bog, hvor hovedvægten ligger på de psykologiske aspekter af Teori U og det praktiske arbejde med teorien - specielt i innovationssammenhænge". - Steen Hildebrandt, Ph.D. Professor ved Handelshøjskolen, Aarhus Universitet.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 253
ISBN-13: 9788777068140
Format: ePub
ISBN-10: 8777068149
Udg. Dato: 7 feb 2012
Oplagsdato: 7 feb 2012
Forfatter(e): Mette Møller, Thea Mikkelsen
Forfatter(e) Mette Møller, Thea Mikkelsen


Kategori Ledelse: lederskab og motivation


Sprog Dansk


Sider 253

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 243

kr 260
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 365

kr 440
Normalpris
kr 373
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 258

kr 298
Normalpris
kr 262
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 315

kr 406
Normalpris
kr 324
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 323

kr 385
Normalpris
kr 329
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 333

kr 398
Normalpris
kr 340
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 218

kr 245
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 409

kr 499
Normalpris
kr 418
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 215

kr 240
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Kampagne pris kr 215

kr 309
Normalpris
kr 224
Medlemspris
SPAR
kr 94
E-BOG
Kampagne pris kr 79

kr 99
Normalpris
kr 81
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Kampagne pris kr 264

kr 278
Normalpris
kr 265
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 271

kr 295
Normalpris
kr 273
Medlemspris
SPAR
kr 24
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
Vi anbefaler også
E-BOG
Kampagne pris kr 231

kr 244
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 165

kr 200
Normalpris
kr 169
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 250
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 319

kr 319
Normalpris
kr 319
Medlemspris
E-BOG
Kampagne pris kr 218

kr 250
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 260

kr 260
Normalpris
kr 260
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 185

kr 220
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
LYDBOG
Kampagne pris kr 79

kr 99
Normalpris
kr 81
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 312

kr 370
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 58
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 320

kr 380
Normalpris
kr 326
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 406

kr 495
Normalpris
kr 415
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 397

kr 496
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 99