Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Faglig videndeling på sociale medier
Af: Hans Christian Christiansen Dansk Hæftet
SPAR
kr 40
Faglig videndeling på sociale medier
Af: Hans Christian Christiansen Dansk Hæftet
Bogen introducerer til digital videnomsætning og til strategier for, hvordan man som videnarbejder og virksomhed kan udnytte de digitale teknologier på en måde, der gør en reel forskel. Bogen er den første på dansk, der giver medarbejdere og virksomheder redskaberne til at videndele med succes, og som forklarer teorierne bag. Bogen viser, hvordan man som videnarbejder kan skabe værdi for sit eget eller virksomhedens brand gennem kuratering, hvordan man kan etablere et professionelt brand gennem en content strategi, samt hvordan man kan forholde sig kritisk bevidst til de problemstillinger, der omgærder aktiviteterne på de sociale medier: Det drejer sig dels om juridiske og praktiske spørgsmål, som hvordan man forholder sig til ophavsret og negativ brugerrespons, dels om de negative effekter, som medieinddragelsen kan have for videnarbejderens koncentration og evne til at tænke kreativt og innovativt. De enkelte kapitler bringer konkrete eksempler, der illustrerer videnformidling og Thought Leadership i praksis.  Information omsættes i dag langt hurtigere end for 20 år siden, og digitaliseringen har resulteret i et overflødighedshorn af muligheder for at indhente information og formidle viden. Omvendt har udviklingen også medført et såkaldt information overload – en oplevelse hos den enkelte bruger af, at hans eller hendes kognitive kapacitet drænes af at skulle forholde sig til store mængder af information. Der er derfor i nyere tid opstået en voksende interesse for den værdi og brandingeffekt, som bearbejdning af information, udvikling og deling af viden kan være forbundet med. Dette kommer bl.a. til udtryk inden for teoridannelser om videnledelse og i nyere marketingtænkning, fx med Thought Leadership. Bogen er opdelt i to dele. Del 1 gennemgår i to kapitler videnledelse og Personal Knowledge Management, mens del 2 er praktisk orienteret og giver en introduktion til, hvordan strategisk arbejde med Thought Leadership og faglig videndeling kan give værdi for videnarbejdere.
Eksklusiv medlemspris 260 kr
Medlemspris 264 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 300 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 40 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.831 anmeldelser på
Bogen introducerer til digital videnomsætning og til strategier for, hvordan man som videnarbejder og virksomhed kan udnytte de digitale teknologier på en måde, der gør en reel forskel. Bogen er den første på dansk, der giver medarbejdere og virksomheder redskaberne til at videndele med succes, og som forklarer teorierne bag. Bogen viser, hvordan man som videnarbejder kan skabe værdi for sit eget eller virksomhedens brand gennem kuratering, hvordan man kan etablere et professionelt brand gennem en content strategi, samt hvordan man kan forholde sig kritisk bevidst til de problemstillinger, der omgærder aktiviteterne på de sociale medier: Det drejer sig dels om juridiske og praktiske spørgsmål, som hvordan man forholder sig til ophavsret og negativ brugerrespons, dels om de negative effekter, som medieinddragelsen kan have for videnarbejderens koncentration og evne til at tænke kreativt og innovativt. De enkelte kapitler bringer konkrete eksempler, der illustrerer videnformidling og Thought Leadership i praksis.  Information omsættes i dag langt hurtigere end for 20 år siden, og digitaliseringen har resulteret i et overflødighedshorn af muligheder for at indhente information og formidle viden. Omvendt har udviklingen også medført et såkaldt information overload – en oplevelse hos den enkelte bruger af, at hans eller hendes kognitive kapacitet drænes af at skulle forholde sig til store mængder af information. Der er derfor i nyere tid opstået en voksende interesse for den værdi og brandingeffekt, som bearbejdning af information, udvikling og deling af viden kan være forbundet med. Dette kommer bl.a. til udtryk inden for teoridannelser om videnledelse og i nyere marketingtænkning, fx med Thought Leadership. Bogen er opdelt i to dele. Del 1 gennemgår i to kapitler videnledelse og Personal Knowledge Management, mens del 2 er praktisk orienteret og giver en introduktion til, hvordan strategisk arbejde med Thought Leadership og faglig videndeling kan give værdi for videnarbejdere.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 176
ISBN-13: 9788741279404
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8741279404
Udg. Dato: 15 maj 2020
Længde: 14mm
Bredde: 170mm
Højde: 239mm
Oplagsdato: 15 maj 2020
Forfatter(e) Hans Christian Christiansen


Kategori Vejledning i skrivning og redigering


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 176


Udgave 1


Længde 14mm


Bredde 170mm


Højde 239mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 160

kr 200
Normalpris
kr 164
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 225
Normalpris
kr 225
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 487
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 249
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 196

kr 282
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 86
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 111

kr 159
Normalpris
kr 116
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 863

kr 1.060
Normalpris
kr 883
Medlemspris
SPAR
kr 197
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 260
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 218

kr 245
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 240
Normalpris
kr 240
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 290

kr 340
Normalpris
kr 295
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 407

kr 506
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 406

kr 495
Normalpris
kr 415
Medlemspris
SPAR
kr 89