Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Organisation, innovation og supply chain management
SPAR
kr 89
Organisation, innovation og supply chain management
Organisation, innovation og supply chain management er en praksisorienteret lærebog, der giver læseren en forståelse for, hvordan værdiskabelsen i virksomheder kan optimeres ved at arbejde systematisk med organisationen og den samlede forsyningskæde. Læseren bliver i stand til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, organiseringen af virksomhedens ressourcer samt optimering af logistik, supply chain samarbejde og distributionskanaler. Teorier og modeller er gjort praktisk anvendelige, så læseren bliver i stand til at anvende indholdet i hverdagen efter endt studie, og dermed gøre en forskel for små og mellemstore virksomheder. Gennem bogens to første kapitler bliver læseren i stand til at arbejde innovativt med virksomhedens forretningsmodel. I kapitel 3 bliver læseren ført gennem disciplinen projektstyring, og i kapitel 4 arbejdes der med organisationens menneskelige ressourcer. Der er fokus på motivation, teamsamarbejde og ledelse. I kapitel 5 og 6 arbejdes der med værdiskabelsen gennem organisationens struktur og virksomhedskulturen. Kapitel 7 giver læseren et indblik i sig selv gennem arbejdet med det personlige lederskab. Målet er at gøre læseren i stand til at lede sig selv, før læseren skal lede andre. Kapitel 8 og 9 fokuserer på optimering af værdiskabelsen gennem effektivisering af logistik og supply chain samarbejdet mellem virksomheder. I kapitel 10 er der fokus på arbejdsdelingen og samarbejdet i forsyningskæden, og læseren introduceres til indkøbets centrale rolle i supply chain arbejdet. I bogens tre sidste kapitler arbejdes der med design af den effektive distributionskanal og optimering af fysiske og online butikker, samt samspillet mellem kanaler i form af omnichannel retail. Distributionskanalen behandles således i hele spændet fra det strategiske niveau, hvor kanalen designes med udgangspunkt i virksomhedens målgruppe, til det operationelle niveau, hvor der arbejdes med optimering i den enkelte salgskanal ud mod slutkunden. Valg og vægtning af emner i bogen afspejler læringsmålene i den nyeste studieordning (efterår 2019) på uddannelsen til Markedsføringsøkonom i faget Organisation og Supply Chain Management på 1. og 2. semester. Bogen kan ligeledes anvendes på andre erhvervsrettede uddannelser hvor fokus er på optimering af organisationen og forsyningskæden både up- og downstream. Supplerende materiale På bogens hjemmeside er der undervisningsmateriale til bogens kapitler. Til hvert kapitel er der udarbejdet vejledende svar på kapitlets diskussionsspørgsmål, øvelser der sigter mod at læseren forstår kapitlets centrale teorier og modeller samt en større case der bringer teorier og modeller i praktisk anvendelse. Til alle cases er der udarbejdet vejledende løsninger.
Eksklusiv medlemspris 406 kr
Medlemspris 415 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 495 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 89 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.826 anmeldelser på
Organisation, innovation og supply chain management er en praksisorienteret lærebog, der giver læseren en forståelse for, hvordan værdiskabelsen i virksomheder kan optimeres ved at arbejde systematisk med organisationen og den samlede forsyningskæde. Læseren bliver i stand til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, organiseringen af virksomhedens ressourcer samt optimering af logistik, supply chain samarbejde og distributionskanaler. Teorier og modeller er gjort praktisk anvendelige, så læseren bliver i stand til at anvende indholdet i hverdagen efter endt studie, og dermed gøre en forskel for små og mellemstore virksomheder. Gennem bogens to første kapitler bliver læseren i stand til at arbejde innovativt med virksomhedens forretningsmodel. I kapitel 3 bliver læseren ført gennem disciplinen projektstyring, og i kapitel 4 arbejdes der med organisationens menneskelige ressourcer. Der er fokus på motivation, teamsamarbejde og ledelse. I kapitel 5 og 6 arbejdes der med værdiskabelsen gennem organisationens struktur og virksomhedskulturen. Kapitel 7 giver læseren et indblik i sig selv gennem arbejdet med det personlige lederskab. Målet er at gøre læseren i stand til at lede sig selv, før læseren skal lede andre. Kapitel 8 og 9 fokuserer på optimering af værdiskabelsen gennem effektivisering af logistik og supply chain samarbejdet mellem virksomheder. I kapitel 10 er der fokus på arbejdsdelingen og samarbejdet i forsyningskæden, og læseren introduceres til indkøbets centrale rolle i supply chain arbejdet. I bogens tre sidste kapitler arbejdes der med design af den effektive distributionskanal og optimering af fysiske og online butikker, samt samspillet mellem kanaler i form af omnichannel retail. Distributionskanalen behandles således i hele spændet fra det strategiske niveau, hvor kanalen designes med udgangspunkt i virksomhedens målgruppe, til det operationelle niveau, hvor der arbejdes med optimering i den enkelte salgskanal ud mod slutkunden. Valg og vægtning af emner i bogen afspejler læringsmålene i den nyeste studieordning (efterår 2019) på uddannelsen til Markedsføringsøkonom i faget Organisation og Supply Chain Management på 1. og 2. semester. Bogen kan ligeledes anvendes på andre erhvervsrettede uddannelser hvor fokus er på optimering af organisationen og forsyningskæden både up- og downstream. Supplerende materiale På bogens hjemmeside er der undervisningsmateriale til bogens kapitler. Til hvert kapitel er der udarbejdet vejledende svar på kapitlets diskussionsspørgsmål, øvelser der sigter mod at læseren forstår kapitlets centrale teorier og modeller samt en større case der bringer teorier og modeller i praktisk anvendelse. Til alle cases er der udarbejdet vejledende løsninger.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 480
ISBN-13: 9788702380781
Indbinding: Hæftet
Udgave: 2
ISBN-10: 8702380781
Kategori: Indkøb
Udg. Dato: 15 jun 2023
Længde: 25mm
Bredde: 172mm
Højde: 240mm
Oplagsdato: 15 jun 2023
Forfatter(e) Anne Sejer Hansen, Dorthe Bohlbro, Anne Boeg, Thomas Lindholm Uth, Jes Victor Noldus Christiansen


Kategori Indkøb


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 480


Udgave 2


Længde 25mm


Bredde 172mm


Højde 240mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 469

kr 579
Normalpris
kr 480
Medlemspris
SPAR
kr 110
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 267

kr 290
Normalpris
kr 269
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 275
Normalpris
kr 275
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 31

kr 44
Normalpris
kr 32
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 325

kr 325
Normalpris
kr 325
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 135

kr 135
Normalpris
kr 135
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 286

kr 335
Normalpris
kr 291
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 240
Normalpris
kr 240
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 235

kr 250
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 192

kr 209
Normalpris
kr 194
Medlemspris
SPAR
kr 17
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 410

kr 500
Normalpris
kr 419
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 436

kr 535
Normalpris
kr 446
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 485

kr 600
Normalpris
kr 497
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 316

kr 375
Normalpris
kr 322
Medlemspris
SPAR
kr 59
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 320

kr 380
Normalpris
kr 326
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 534

kr 619
Normalpris
kr 543
Medlemspris
SPAR
kr 85
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 490

kr 563
Normalpris
kr 497
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 151

kr 155
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 4
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 560
Normalpris
kr 466
Medlemspris
SPAR
kr 105