Fremragende Trustpilot
Plusbog logo
20% rabat på din første medlemsordre!
20% rabat på din første medlemsordre!
Kurv
International markedsføring, 7. udgave, lærebog
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder  
Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.

Digitalisering er en naturlighed i dag
Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler. 

Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.

Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget.

Juni 2023
Forfatterne
Medlemspris 484 kr
Få første 30 dage kun 1 kr. Automatisk 89 kr / 30 dage til det opsiges. Binding i 60 dage. Mindstepris er 90 kr Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
Fast rabat
Normalpris 579 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
Spar 95 kr
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder  
Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.

Digitalisering er en naturlighed i dag
Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler. 

Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.

Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget.

Juni 2023
Forfatterne
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 880
ISBN-13: 9788771541731
Indbinding: Hæftet
Udgave: 7
ISBN-10: 8771541731
Udg. Dato: 1 aug 2023
Dimensioner: B: 0mm H: 0mm D: 0mm
Oplagsdato: 1 aug 2023
Produktdetaljer


Forfatter(e) Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen


Kategori International handel


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 880


Udgave 7


Dimensioner B: 0mm H: 0mm D: 0mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
395,-
Normalpris
338,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
450,-
Normalpris
381,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
340,-
Normalpris
295,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
525,-
Normalpris
440,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
463,-
Normalpris
392,-
Medlemspris
E-BOG
100,-
Normalpris
78,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
420,-
Normalpris
358,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
269,-
Normalpris
269,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
463,-
Normalpris
391,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
470,-
Normalpris
358,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
450,-
Normalpris
381,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
600,-
Normalpris
499,-
Medlemspris
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
550,-
Normalpris
460,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
350,-
Normalpris
302,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
600,-
Normalpris
499,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
500,-
Normalpris
500,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
391,-
Normalpris
309,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
300,-
Normalpris
263,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
118,-
Normalpris
118,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
410,-
Normalpris
350,-
Medlemspris
E-BOG
614,-
Normalpris
448,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
499,-
Normalpris
420,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
365,-
Normalpris
314,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
230,-
Normalpris
208,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
450,-
Normalpris
381,-
Medlemspris