Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Lad gå videre
Af: Anne Katrine Lund Dansk E-bog
SPAR
kr 13
Lad gå videre
Af: Anne Katrine Lund Dansk E-bog

Der er flere og flere ledere, kommunikationsfolk og forskere, der taler om bedre lederkommunikation – og især om, hvor stort et problem det er i organisationer, at lederne ikke kommunikerer godt nok. Men få steder lykkes det at gøre ord til handling og bedre kommunikation. Den interne og eksterne kommunikation er helt afhængig af, at lederne fungerer som gode troværdige kommunikationskanaler. Alligevel er det alt for få kommunikationsafdelinger, der prioriterer eller får mulighed for at prioritere at arbejde seriøst med kvalitetssikring af lederkommunikation.

I bogen kan du læse om et forsknings- og udviklingsprojekt i TDC, hvor vi prøvede at finde veje til at gøre lederne bedre. Erfaringerne bliver suppleret af cases fra andre virksomheder; Irma, TrygVesta, Novozymes og Carlsberg.

Bogen er hverken en traditionel lærebog eller en simpel how-to-bog med en hurtig opskrift til sikker succes. Den rummer viden og værktøjer, refleksioner og erfaringer – kort sagt: forhåbentlig masser af inspiration til arbejdet med at gøre lederes kommunikation bedre.

Seks stjerner ud af seks mulige i Berlingske Nyhedsmagasin. Den begejstrede anmelder skrev bl.a.:
"Jeg har allerede bestilt et par ekstra eksemplarer til ledere og medarbejdere i min virksomhed, da de ikke får mit eksemplar."

Bogen:

• Kapitel 1 stiller skarpt på baggrunden for overhovedet at tage fat på lederkommunikation, og argumenterer for, hvorfor det er en af de aller største udfordringer for kommunikationsfolk netop nu.

• Kapitel 2 ser på lederkommunikation med medarbejdernes øjne. Hvad har de brug for? Hvad er ønsker og behov?

• Kapitel 3 skifter vinklen til lederne. Hvor ser de selv udfordringerne i at kommunikere godt? For kun ved at kende ledernes egne vurderinger er det muligt at vide, hvor man skal sætte ind i arbejdet med at motivere dem til at blive bedre. '

• Kapitel 4 tager skridtet fra analyse til forandringer. Hvad kan man gøre for at gøre lederne bedre? Her er råd, erfaringer og værktøjer til arbejdet mod bedre lederkommunikation.

• Kapitel 5 breder perspektivet ud. Hvad er erfaringerne i andre danske organisationer – og hvor ser kommunikationschefer især udfordringerne. En bench mark der tydeligt viser, at lederkommunikationen er en meget stor udfordring, som mange organisationer endnu ikke er i nærheden af at tage fat på.

Seks stjerner i Berlingske Nyhedsmagasin og Berlingske Business. Læs anmeldelsen.

Børsen har givet bogen 5 ud af 6 huer. De skrev bl.a.: "

Anne Katrine Lund er blevet én af vore førende kommunikationseksperter. Hun har med en ph.d. fra Københavns Universitet en solid teoretisk ballast, og hun har en række praktiske studier og erfaringer bag sig, når hun i den nye bog ”Lad gå videre” fortæller om, hvordan man som virksomhed kommer i gang med at arbejde mere professionelt og systematisk med lederkommunikation."

Eksklusiv medlemspris 37 kr
Medlemspris 38 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 50 kr
Download straks efter køb
Spar 13 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.863 anmeldelser på

Der er flere og flere ledere, kommunikationsfolk og forskere, der taler om bedre lederkommunikation – og især om, hvor stort et problem det er i organisationer, at lederne ikke kommunikerer godt nok. Men få steder lykkes det at gøre ord til handling og bedre kommunikation. Den interne og eksterne kommunikation er helt afhængig af, at lederne fungerer som gode troværdige kommunikationskanaler. Alligevel er det alt for få kommunikationsafdelinger, der prioriterer eller får mulighed for at prioritere at arbejde seriøst med kvalitetssikring af lederkommunikation.

I bogen kan du læse om et forsknings- og udviklingsprojekt i TDC, hvor vi prøvede at finde veje til at gøre lederne bedre. Erfaringerne bliver suppleret af cases fra andre virksomheder; Irma, TrygVesta, Novozymes og Carlsberg.

Bogen er hverken en traditionel lærebog eller en simpel how-to-bog med en hurtig opskrift til sikker succes. Den rummer viden og værktøjer, refleksioner og erfaringer – kort sagt: forhåbentlig masser af inspiration til arbejdet med at gøre lederes kommunikation bedre.

Seks stjerner ud af seks mulige i Berlingske Nyhedsmagasin. Den begejstrede anmelder skrev bl.a.:
"Jeg har allerede bestilt et par ekstra eksemplarer til ledere og medarbejdere i min virksomhed, da de ikke får mit eksemplar."

Bogen:

• Kapitel 1 stiller skarpt på baggrunden for overhovedet at tage fat på lederkommunikation, og argumenterer for, hvorfor det er en af de aller største udfordringer for kommunikationsfolk netop nu.

• Kapitel 2 ser på lederkommunikation med medarbejdernes øjne. Hvad har de brug for? Hvad er ønsker og behov?

• Kapitel 3 skifter vinklen til lederne. Hvor ser de selv udfordringerne i at kommunikere godt? For kun ved at kende ledernes egne vurderinger er det muligt at vide, hvor man skal sætte ind i arbejdet med at motivere dem til at blive bedre. '

• Kapitel 4 tager skridtet fra analyse til forandringer. Hvad kan man gøre for at gøre lederne bedre? Her er råd, erfaringer og værktøjer til arbejdet mod bedre lederkommunikation.

• Kapitel 5 breder perspektivet ud. Hvad er erfaringerne i andre danske organisationer – og hvor ser kommunikationschefer især udfordringerne. En bench mark der tydeligt viser, at lederkommunikationen er en meget stor udfordring, som mange organisationer endnu ikke er i nærheden af at tage fat på.

Seks stjerner i Berlingske Nyhedsmagasin og Berlingske Business. Læs anmeldelsen.

Børsen har givet bogen 5 ud af 6 huer. De skrev bl.a.: "

Anne Katrine Lund er blevet én af vore førende kommunikationseksperter. Hun har med en ph.d. fra Københavns Universitet en solid teoretisk ballast, og hun har en række praktiske studier og erfaringer bag sig, når hun i den nye bog ”Lad gå videre” fortæller om, hvordan man som virksomhed kommer i gang med at arbejde mere professionelt og systematisk med lederkommunikation."

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 164
ISBN-13: 9788702088342
Format: ePub
ISBN-10: 8702088347
Udg. Dato: 31 mar 2011
Oplagsdato: 31 mar 2011
Forfatter(e): Anne Katrine Lund
Forfatter(e) Anne Katrine Lund


Kategori Ledelse og teknikker


Sprog Dansk


Sider 164


Udg. Dato 31 mar 2011


Oplagsdato 31 mar 2011

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 225
Normalpris
kr 225
Medlemspris
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 49

kr 71
Normalpris
kr 51
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 245

kr 245
Normalpris
kr 245
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 95

kr 99
Normalpris
kr 95
Medlemspris
SPAR
kr 4
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 100

kr 143
Normalpris
kr 104
Medlemspris
SPAR
kr 43
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 163

kr 174
Normalpris
kr 164
Medlemspris
SPAR
kr 11
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 280
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 152

kr 179
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 27
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 231

kr 244
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 244

kr 299
Normalpris
kr 250
Medlemspris
SPAR
kr 55
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 197

kr 250
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 260
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 30
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 212

kr 249
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 341

kr 371
Normalpris
kr 344
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 395

kr 400
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 400
Normalpris
kr 306
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris