Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

Black weekend fra KUN 9 kr.

 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,7 stjerner på Trustpilot

Mød din kunde

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 194 kr
Spar 35 kr
159 kr
Fragt pr. ordre 34,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

194 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!   Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.   I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.   Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.   Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788702106015
Forlag:
Gyldendal Business
Forfatter(e):
ISBN-10:
8702106015
Indbinding:
Hæftet
Sider:
112
Udg. Dato:
23 aug 2011
Oplagsdato:
29 feb 2016
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 120mm H: 177mm D: 10mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · Mød din kunde
Malene Bjerre
Plusbogs
medlemmer giver
4 ud af 5 stjerner
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
1 boganmeldelse
Af Benjamin den 25. august 2014
Rigtig god bog om paradigmeskiftet fra transaktion til relation. Hvordan opbygger man bedst relationer til sine kunder. Hvordan møder man dem, og ikke mindst - hvordan fastholder man dem. Alt dette berører denne bog (Dog kun i overfladen). Rigtig god intro til hele forståelsen for effektiv kommunikation og relationen med kunden

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele