Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Motiverende design
Af: Jens Hofman Hansen Dansk E-bog
SPAR
kr 21
Motiverende design
Af: Jens Hofman Hansen Dansk E-bog
Motiverende design er ideen om at designe en hjemmeside, så den bedst muligt kan realisere dit ønske om atændre dine brugeres holdninger og adfærd. Alle virksomheder vil gerne have, at brugerne ikke kun kigger på varerne i deres netbutikker – men også at dekøber dem. Tidens kritiske netbrugere skal motiveres til at handle, og ikke snydes eller bedrages. Det handler ikke kun om mersalg. Motiverende design handler ikke kun om at sælge flere varer. Alle, som vil formidle et budskab via en hjemmeside, har brug for at vide, hvordan man bedst muligt motiverer brugerne til at klikke på et link, læse en tekst, deltage i et diskussionsforum, lære noget nyt eller noget helt femte eller sjette. Brugervenlighed er ikke nok. Motiverende design handler om mere end brugervenlighed. En hjemmeside, der er let at betjene, er ganske vistførste skridt i motivationen af brugeren, men brugervenlighedengør det sjældent alene. Læs i denne bog, hvad du kan gøre mere. Læs denne bog, hvis: du ønsker at komme et skridt videre med atpåvirke brugerne på din hjemmeside; du ønsker at vide, hvordan andre forsøger at påvirke dig; du vil se en lang række eksempler på motiverende danske og udenlandske hjemmesider og forstå hvorfor motivationen lykkes; du tør blive udfordret på din viden om brugervenlighedog få aflivet nogle myter; du vil finde ud af, hvad relevans egentlig er; du vil vide, hvordan sprog, struktur og æstetiskevirkemidler håndteres bedre i praksis. Forfatteren Jens Hofman Hansen er cand. mag.i informationsvidenskab fra Aarhus Universitetog ansat som usabilitykonsulent på Statsbiblioteket i Århus. Han fungerer desuden som selvstændigusabilitykonsulent og argumenterer for, at brugerne skal inddrages i designarbejdet, hvis ikke hjemmesidens design skal baseres på grundløse formodninger om brugernes behov og villighed.
Eksklusiv medlemspris 118 kr
Medlemspris 120 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 139 kr
Download straks efter køb
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 21 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.847 anmeldelser på
Motiverende design er ideen om at designe en hjemmeside, så den bedst muligt kan realisere dit ønske om atændre dine brugeres holdninger og adfærd. Alle virksomheder vil gerne have, at brugerne ikke kun kigger på varerne i deres netbutikker – men også at dekøber dem. Tidens kritiske netbrugere skal motiveres til at handle, og ikke snydes eller bedrages. Det handler ikke kun om mersalg. Motiverende design handler ikke kun om at sælge flere varer. Alle, som vil formidle et budskab via en hjemmeside, har brug for at vide, hvordan man bedst muligt motiverer brugerne til at klikke på et link, læse en tekst, deltage i et diskussionsforum, lære noget nyt eller noget helt femte eller sjette. Brugervenlighed er ikke nok. Motiverende design handler om mere end brugervenlighed. En hjemmeside, der er let at betjene, er ganske vistførste skridt i motivationen af brugeren, men brugervenlighedengør det sjældent alene. Læs i denne bog, hvad du kan gøre mere. Læs denne bog, hvis: du ønsker at komme et skridt videre med atpåvirke brugerne på din hjemmeside; du ønsker at vide, hvordan andre forsøger at påvirke dig; du vil se en lang række eksempler på motiverende danske og udenlandske hjemmesider og forstå hvorfor motivationen lykkes; du tør blive udfordret på din viden om brugervenlighedog få aflivet nogle myter; du vil finde ud af, hvad relevans egentlig er; du vil vide, hvordan sprog, struktur og æstetiskevirkemidler håndteres bedre i praksis. Forfatteren Jens Hofman Hansen er cand. mag.i informationsvidenskab fra Aarhus Universitetog ansat som usabilitykonsulent på Statsbiblioteket i Århus. Han fungerer desuden som selvstændigusabilitykonsulent og argumenterer for, at brugerne skal inddrages i designarbejdet, hvis ikke hjemmesidens design skal baseres på grundløse formodninger om brugernes behov og villighed.
Se mere i:
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 130
ISBN-13: 9788778873194
Format: ePub
ISBN-10: 8778873193
Kategori: Grafisk design
Udg. Dato: 1 jan 2006
Oplagsdato: 1 jan 2006
Forfatter(e): Jens Hofman Hansen
Forfatter(e) Jens Hofman Hansen


Kategori Grafisk design


Sprog Dansk


Sider 130


Udg. Dato 1 jan 2006


Oplagsdato 1 jan 2006

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 189

kr 280
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 270
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 220

kr 320
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 166

kr 201
Normalpris
kr 170
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 314

kr 349
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 106

kr 140
Normalpris
kr 109
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 59

kr 129
Normalpris
kr 66
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 279
Normalpris
kr 207
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100