Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Sales Governance – Fremtidens salgsledelse
Af: Torben Ulrich, Mogens Bjerre Dansk Hæftet
SPAR
kr 45
Sales Governance – Fremtidens salgsledelse
Af: Torben Ulrich, Mogens Bjerre Dansk Hæftet
Wow, sikke en bog! Sales Governance – fremtidens salgsledelse er en helt ny bog, der vil revolutionere udviklingen af salgsorganisationer og sætte helt nye standarder for ledelse af salget og relationerne til den øvrige organisation.
Bogen har været på vej længe – og ”snakken” om, at salget stod foran en nyudvikling, har vi haft længe. Den største europæiske analyse af salgsorganisationers effektivitet og barrierer for dens udvikling gav os det sidste skub til at få skrevet vores drømmebog. Og nu sidder du med den i hånden!
Og den handler om ledelse af salget, opad, nedad, til siden og ikke mindst af salget selv. Salg er en forudsætning for enhver virksomheds eksistens og udvikling. Derfor skal salget placere sig centralt i virksomhedens værdiskabelse – og det kan kun ske ved at integrere salget bedre internt og konkretisere kundernes udbytte. Et udbytte, som skal kunne styrke kundernes konkurrencekraft.
Vi udfordrer virksomhedernes ledelser på deres måde at tænke vækst, og hvordan de skal drive salget. Sales Governance-tankesættet kommer til at blive et helt nyt tema i virksomhederne, på CBS, i bestyrelsesuddannelserne, i regnskaberne, og hvor organisk vækst og god selskabsledelse er et relevant tema. 
Sales Governance kan supplere og fylde din værktøjskasse med salgsledelse og -redskaber helt op. Der er rigeligt at tage fat på – og det positive ved de indsatser er, at der er en gevinst. 
Omfanget af redskaber og modeller er meget omfangsrigt: Infinity-modellen, 3Battlefield Analyzer™, 3Battlefield Strategy™, 4D-tænkning, The Value Calculator, Model for Primary Concerns, Sales Management Model, The Sales Value Formular, The Value Dashboard, Købs- og Salgscentrene, Sales Healthcheck™, Business knowledge, ZMOT, The Value Footprint, Process Value Footprints, Solution Value Footprint og en række af de mere klassiske redskaber nu med et tvist og alt samlet under Sales Governance-tankesættet.
Som titlen antyder, så udfordrer vi ledelserne i forhold til strategigrundlaget og deres evne til at udnytte de kapabiliteter, det er muligt at rette mod markedet for at skabe organisk vækst. 
Salg er strategisk, og det er en intellektuel opgave at håndtere med en dyb forståelse af de forskellige algoritmer, der driver indsatser og kundebearbejdning – og i den forståelse er der også en spejling i forhold til indhentning og bearbejdning af de data, som implementering og arbejdet i sig selv med kundeløsningen afdækker. Her ligger nøglen til både at synliggøre værdiskabelsen og sikre input til fremtidig udvikling af både produkter og services.
Eksklusiv medlemspris 355 kr
Medlemspris 360 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 400 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 45 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.826 anmeldelser på
Wow, sikke en bog! Sales Governance – fremtidens salgsledelse er en helt ny bog, der vil revolutionere udviklingen af salgsorganisationer og sætte helt nye standarder for ledelse af salget og relationerne til den øvrige organisation.
Bogen har været på vej længe – og ”snakken” om, at salget stod foran en nyudvikling, har vi haft længe. Den største europæiske analyse af salgsorganisationers effektivitet og barrierer for dens udvikling gav os det sidste skub til at få skrevet vores drømmebog. Og nu sidder du med den i hånden!
Og den handler om ledelse af salget, opad, nedad, til siden og ikke mindst af salget selv. Salg er en forudsætning for enhver virksomheds eksistens og udvikling. Derfor skal salget placere sig centralt i virksomhedens værdiskabelse – og det kan kun ske ved at integrere salget bedre internt og konkretisere kundernes udbytte. Et udbytte, som skal kunne styrke kundernes konkurrencekraft.
Vi udfordrer virksomhedernes ledelser på deres måde at tænke vækst, og hvordan de skal drive salget. Sales Governance-tankesættet kommer til at blive et helt nyt tema i virksomhederne, på CBS, i bestyrelsesuddannelserne, i regnskaberne, og hvor organisk vækst og god selskabsledelse er et relevant tema. 
Sales Governance kan supplere og fylde din værktøjskasse med salgsledelse og -redskaber helt op. Der er rigeligt at tage fat på – og det positive ved de indsatser er, at der er en gevinst. 
Omfanget af redskaber og modeller er meget omfangsrigt: Infinity-modellen, 3Battlefield Analyzer™, 3Battlefield Strategy™, 4D-tænkning, The Value Calculator, Model for Primary Concerns, Sales Management Model, The Sales Value Formular, The Value Dashboard, Købs- og Salgscentrene, Sales Healthcheck™, Business knowledge, ZMOT, The Value Footprint, Process Value Footprints, Solution Value Footprint og en række af de mere klassiske redskaber nu med et tvist og alt samlet under Sales Governance-tankesættet.
Som titlen antyder, så udfordrer vi ledelserne i forhold til strategigrundlaget og deres evne til at udnytte de kapabiliteter, det er muligt at rette mod markedet for at skabe organisk vækst. 
Salg er strategisk, og det er en intellektuel opgave at håndtere med en dyb forståelse af de forskellige algoritmer, der driver indsatser og kundebearbejdning – og i den forståelse er der også en spejling i forhold til indhentning og bearbejdning af de data, som implementering og arbejdet i sig selv med kundeløsningen afdækker. Her ligger nøglen til både at synliggøre værdiskabelsen og sikre input til fremtidig udvikling af både produkter og services.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 355
ISBN-13: 9788797261408
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8797261408
Kategori: Salg og marketing
Udg. Dato: 10 jun 2021
Længde: 30mm
Bredde: 175mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 10 jun 2021
Forfatter(e): Torben Ulrich, Mogens Bjerre
Forfatter(e) Torben Ulrich, Mogens Bjerre


Kategori Salg og marketing


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 355


Udgave 1


Længde 30mm


Bredde 175mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 79

kr 99
Normalpris
kr 81
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 236

kr 268
Normalpris
kr 239
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 129
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 11
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 227
Normalpris
kr 45
Medlemspris
SPAR
kr 202
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 150

kr 199
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 124

kr 299
Normalpris
kr 142
Medlemspris
SPAR
kr 175
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 349
Normalpris
kr 251
Medlemspris
SPAR
kr 109
Vi anbefaler også
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 330

kr 360
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 338

kr 371
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 210

kr 276
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 66
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 249
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 121

kr 143
Normalpris
kr 123
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 248

kr 329
Normalpris
kr 256
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 375

kr 425
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 335
Normalpris
kr 335
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 346

kr 415
Normalpris
kr 353
Medlemspris
SPAR
kr 69
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 274

kr 299
Normalpris
kr 277
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 569

kr 664
Normalpris
kr 579
Medlemspris
SPAR
kr 95
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 338

kr 371
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 487
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 87