plusbog logo
Plusbog logo
 Fordelsklub
 Prismatch på alle varer
 90 dages returret
 4,5 stjerner på Trustpilot

Service er marketing

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 264 kr
Spar 50 kr
214 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

264 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788702120424
Forlag:
Gyldendal Business
Forfatter(e):
ISBN-10:
8702120424
Indbinding:
Hæftet
Sider:
208
Udg. Dato:
20 feb 2012
Oplagsdato:
4 jan 2019
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 140mm H: 220mm D: 17mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Fri fragt
PLATIN fordele
Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst. .
Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Plusbog – for dig, der er vild med bøger

I Plusbogs fordelsklub får du adgang til mere end 250.000 EKSTRA billige bøger og meget mere. Med store medlemsrabatter og fri fragt kan det hurtigt betale sig. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Cookieinformation. Plusbog.dk bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Du accepterer cookies, når du bruger hjemmesiden. Læs mere
OK
Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Læs mere
OK