SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR GULD OG PLATIN-MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT

Service er marketing

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 224 kr
Spar 29 kr
195 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

224 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788702120424
Forlag:
Gyldendal Business
Forfatter(e):
ISBN-10:
8702120424
Indbinding:
Hæftet
Sider:
208
Udg. Dato:
20 feb 2012
Oplagsdato:
4 jan 2019
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 140mm H: 220mm D: 17mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele