Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Strategisk storytelling i praksis
Af: Anja Klemp Vilgaard Dansk Paperback
SPAR
kr 37
Strategisk storytelling i praksis
Af: Anja Klemp Vilgaard Dansk Paperback
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKET

Mød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er.  

”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.” 

Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling. 

Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.  

Den talfikserede leder er på vej ud
Dette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det:   

”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.” 

- Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.

”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder: 
  • Teori og baggrundsviden om hvorfor, hvordan og hvornår strategiske historier virker.
  • Et helt nyt profil-værktøj baseret på kunstens og inspirationens ni muser.
  • Konkrete øvelser og gode råd til virksomheder, der vil forsøge sig med de professionelle fortællinger.
  • 15 casestories fra virksomheder så forskellige som: Geranium, Forsvaret, Danica Pension, Naviair, Thise Mejeri, Københavns Kommune/Realdania, Stauning Whisky, Carl Hansen & Søn, edgemo a/s, Folketinget, HOFOR, Struers og Veolia Water Technologies AB.
  • En mulighed for at blive klogere på forretningen, dens mennesker og de værdier, der giver mening i hverdagen – både for ledere, kunder og medarbejdere. Vigtige værktøjer til at finde og formidle den purpose-fortælling, som EU nu kræver at større, samfundsvæsentlige virksomheder har styr på. En ny lov, der træder i kraft fra årsskiftet og går under navnet: Sustainable Corporate Governance.  
Læs med mobiltelefonen i hånden
Som noget helt nyt inden for litteraturens verden opfordrer denne bog dig til at læse med mobiltelefonen i hånden! Værket indeholder nemlig et sidespor af QR-koder, der giver dig mulighed for at se, høre, dufte, dykke ned i og opleve sidernes eksempler, statistiske materiale og gode digitaliserede historier i takt med at de bliver fortalt. 
Eksklusiv medlemspris 322 kr
Medlemspris 326 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 359 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 37 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.826 anmeldelser på
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKET

Mød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er.  

”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.” 

Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling. 

Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.  

Den talfikserede leder er på vej ud
Dette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det:   

”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.” 

- Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.

”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder: 
  • Teori og baggrundsviden om hvorfor, hvordan og hvornår strategiske historier virker.
  • Et helt nyt profil-værktøj baseret på kunstens og inspirationens ni muser.
  • Konkrete øvelser og gode råd til virksomheder, der vil forsøge sig med de professionelle fortællinger.
  • 15 casestories fra virksomheder så forskellige som: Geranium, Forsvaret, Danica Pension, Naviair, Thise Mejeri, Københavns Kommune/Realdania, Stauning Whisky, Carl Hansen & Søn, edgemo a/s, Folketinget, HOFOR, Struers og Veolia Water Technologies AB.
  • En mulighed for at blive klogere på forretningen, dens mennesker og de værdier, der giver mening i hverdagen – både for ledere, kunder og medarbejdere. Vigtige værktøjer til at finde og formidle den purpose-fortælling, som EU nu kræver at større, samfundsvæsentlige virksomheder har styr på. En ny lov, der træder i kraft fra årsskiftet og går under navnet: Sustainable Corporate Governance.  
Læs med mobiltelefonen i hånden
Som noget helt nyt inden for litteraturens verden opfordrer denne bog dig til at læse med mobiltelefonen i hånden! Værket indeholder nemlig et sidespor af QR-koder, der giver dig mulighed for at se, høre, dufte, dykke ned i og opleve sidernes eksempler, statistiske materiale og gode digitaliserede historier i takt med at de bliver fortalt. 
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 392
ISBN-13: 9788799837168
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8799837161
Kategori: Kreativ skrivning
Udg. Dato: 26 nov 2021
Længde: 30mm
Bredde: 173mm
Højde: 241mm
Oplagsdato: 26 nov 2021
Forfatter(e): Anja Klemp Vilgaard
Forfatter(e) Anja Klemp Vilgaard


Kategori Kreativ skrivning


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 392


Udgave 1


Længde 30mm


Bredde 173mm


Højde 241mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 480

kr 643
Normalpris
kr 496
Medlemspris
SPAR
kr 163
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 323
Normalpris
kr 235
Medlemspris
SPAR
kr 98
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 249
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 415

kr 475
Normalpris
kr 421
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 49

kr 71
Normalpris
kr 51
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 245

kr 245
Normalpris
kr 245
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 250
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 367

kr 404
Normalpris
kr 371
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 225
Normalpris
kr 225
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 339

kr 397
Normalpris
kr 345
Medlemspris
SPAR
kr 58
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 120

kr 124
Normalpris
kr 120
Medlemspris
SPAR
kr 4
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 359

kr 360
Normalpris
kr 359
Medlemspris
SPAR
kr 1
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 168

kr 210
Normalpris
kr 172
Medlemspris
SPAR
kr 42
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 294

kr 399
Normalpris
kr 305
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 371

kr 441
Normalpris
kr 378
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 266

kr 341
Normalpris
kr 274
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 198

kr 253
Normalpris
kr 204
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 308

kr 438
Normalpris
kr 321
Medlemspris
SPAR
kr 130
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 367

kr 404
Normalpris
kr 371
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 595

kr 698
Normalpris
kr 605
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 110

kr 158
Normalpris
kr 115
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 249

kr 341
Normalpris
kr 258
Medlemspris
SPAR
kr 92
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 245

kr 280
Normalpris
kr 249
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45