Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Strategisk Storytelling i praksis
Af: Anja Klemp Vilgaard Dansk E-bog
SPAR
kr 125
Strategisk Storytelling i praksis
Af: Anja Klemp Vilgaard Dansk E-bog
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKET

Mød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er.  

”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.” 

Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling. 

Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.  

Den talfikserede leder er på vej ud
Dette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det:   

”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.” 

- Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.

”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder: 
  • Teori og baggrundsviden om hvorfor, hvordan og hvornår strategiske historier virker.
  • Et helt nyt profil-værktøj baseret på kunstens og inspirationens ni muser.
  • Konkrete øvelser og gode råd til virksomheder, der vil forsøge sig med de professionelle fortællinger.
  • 15 casestories fra virksomheder så forskellige som: Geranium, Forsvaret, Danica Pension, Naviair, Thise Mejeri, Københavns Kommune/Realdania, Stauning Whisky, Carl Hansen & Søn, edgemo a/s, Folketinget, HOFOR, Struers og Veolia Water Technologies AB.
  • En mulighed for at blive klogere på forretningen, dens mennesker og de værdier, der giver mening i hverdagen – både for ledere, kunder og medarbejdere. Vigtige værktøjer til at finde og formidle den purpose-fortælling, som EU nu kræver at større, samfundsvæsentlige virksomheder har styr på. En ny lov, der træder i kraft fra årsskiftet og går under navnet: Sustainable Corporate Governance.  
Læs med mobiltelefonen i hånden
Som noget helt nyt inden for litteraturens verden opfordrer denne bog dig til at læse med mobiltelefonen i hånden! Værket indeholder nemlig et sidespor af QR-koder, der giver dig mulighed for at se, høre, dufte, dykke ned i og opleve sidernes eksempler, statistiske materiale og gode digitaliserede historier i takt med at de bliver fortalt. 
Eksklusiv medlemspris 287 kr
Medlemspris 300 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 412 kr
Download straks efter køb
Spar 125 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.842 anmeldelser på
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKET

Mød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er.  

”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.” 

Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling. 

Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.  

Den talfikserede leder er på vej ud
Dette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det:   

”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.” 

- Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.

”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder: 
  • Teori og baggrundsviden om hvorfor, hvordan og hvornår strategiske historier virker.
  • Et helt nyt profil-værktøj baseret på kunstens og inspirationens ni muser.
  • Konkrete øvelser og gode råd til virksomheder, der vil forsøge sig med de professionelle fortællinger.
  • 15 casestories fra virksomheder så forskellige som: Geranium, Forsvaret, Danica Pension, Naviair, Thise Mejeri, Københavns Kommune/Realdania, Stauning Whisky, Carl Hansen & Søn, edgemo a/s, Folketinget, HOFOR, Struers og Veolia Water Technologies AB.
  • En mulighed for at blive klogere på forretningen, dens mennesker og de værdier, der giver mening i hverdagen – både for ledere, kunder og medarbejdere. Vigtige værktøjer til at finde og formidle den purpose-fortælling, som EU nu kræver at større, samfundsvæsentlige virksomheder har styr på. En ny lov, der træder i kraft fra årsskiftet og går under navnet: Sustainable Corporate Governance.  
Læs med mobiltelefonen i hånden
Som noget helt nyt inden for litteraturens verden opfordrer denne bog dig til at læse med mobiltelefonen i hånden! Værket indeholder nemlig et sidespor af QR-koder, der giver dig mulighed for at se, høre, dufte, dykke ned i og opleve sidernes eksempler, statistiske materiale og gode digitaliserede historier i takt med at de bliver fortalt. 
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 391
ISBN-13: 9788799837113
Format: PDF
ISBN-10: 8799837110
Udg. Dato: 27 nov 2021
Oplagsdato: 27 nov 2021
Forfatter(e): Anja Klemp Vilgaard
Forfatter(e) Anja Klemp Vilgaard


Kategori Kommunikationsstudier


Sprog Dansk


Sider 391


Oplagsdato 27 nov 2021

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 271

kr 315
Normalpris
kr 275
Medlemspris
SPAR
kr 44
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 237

kr 270
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 480

kr 643
Normalpris
kr 496
Medlemspris
SPAR
kr 163
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 139

kr 200
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 61
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 265

kr 292
Normalpris
kr 268
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 70

kr 70
Normalpris
kr 70
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 196

kr 215
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 19
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 80

kr 100
Normalpris
kr 82
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 237

kr 270
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 357

kr 430
Normalpris
kr 364
Medlemspris
SPAR
kr 73
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 84
Normalpris
kr 64
Medlemspris
SPAR
kr 22
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 100

kr 134
Normalpris
kr 103
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 189

kr 280
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 322

kr 359
Normalpris
kr 326
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 770

kr 923
Normalpris
kr 785
Medlemspris
SPAR
kr 153
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 341

kr 371
Normalpris
kr 344
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 435

kr 500
Normalpris
kr 442
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 400
Normalpris
kr 306
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 368

kr 445
Normalpris
kr 376
Medlemspris
SPAR
kr 77
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 244

kr 299
Normalpris
kr 250
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 271

kr 281
Normalpris
kr 272
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 245

kr 280
Normalpris
kr 249
Medlemspris
SPAR
kr 35
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 231

kr 244
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 13
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 212

kr 249
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 37