Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Trendsociologi v. 2.0
SPAR
kr 19
Trendsociologi v. 2.0
I 2015 udkom bogen “Trendsociologi v. 2.0″ - den ultimative grundbog til trendforskning, hvor du får konkrete redskaber og metoder, så du selv kan spotte, afkode, sortere og reagere på trends.   

Bogen indeholder:   
1/3 teori om trends og spredning af samme 1/3 interviews med trendforskere og fremtidsforskere 1/3 processer, metoder og værktøjer   

Hvad er formålet med bogen?   
Formålet er at afmystificere begrebet trendsociologi og at give en konkret og grundig introduktion til selve begrebet trend, fjerne noget af tvetydigheden og aflive myterne. Læseren skal både kunne forstå det store perspektiv på forandringer i samfundet, og også zoome ind på de konkrete trendtyper og deres indhold, betydning og effekt inden for forskellige brancher. Derudover er formålet med bogen at give læseren en række konkrete anvisninger til processer, metoder og værktøjer.   

Hvad indeholder bogen?   
Denne bog er en videreformidling af viden om og erfaring fra, hvordan man kan se sammenhænge, linjer og bevægelser i en verden, et samfund og en kultur under forandring. Indholdet er en konstruktiv blanding af historie, teori, metode og praksis, som er udsprunget af næsten 40 års arbejde med praktiske trend- og udviklingsprojekter, livsstilsforskning og -formidling. Bogens metoder og værktøjskasse gør læseren i stand til selv at gennemskue de store og små forandringer. Der er tale om konkrete tankesæt, begreber, metoder og fremgangsmåder, der kan danne baggrund for det praktiske arbejde med forandringer og trends.   

Hvem kan læse bogen?   
Indholdet er af bred karakter og kan således læses af alle, der påvirkes af, arbejder med og har interesse i trends og samfundsudvikling. Indholdet befinder sig i et brydningsfelt mellem teori og praksis og er krydret med rigelige mængder erfaring. Målet er at gøre læseren i stand til at takle begrebet trend, teoretisk såvel som praktisk, og svare på de følgende spørgsmål: Hvordan opstår en trend? Hvorfor opstår en trend? Hvad er en trend i det hele taget? Hvad kan en trend bruges til? Og hvordan identificerer og reagerer man på den? De to forfattere, trendforskerne Louise Byg Kongsholm og Cathrine Gro Frederiksen, tager læseren med bag om trendforskerens finpudsede facade og får afmystificeret noget, der normalt forbindes med spådom, teblade og krystalkugler.   

Bogen indeholder interviews med verdens bedste trendforskere og fremtidsforskere:   
Alf Rehn 
Anne Skare 
Daniel Burrus 
David Bosshart 
David Mattin 
David Shah 
Elina Hiltunen 
Henrik Vejlgaard 
James Bidwell 
Kirsten van Dam 
Mads Arlien-Søborg 
Magnus Lindkvist 
Maria MacKinney-Valentin 
Sara Ingemann Holm-Nielsen 
Ståle Økland 
+ de to forfattere: Cathrine Gro Frederiksen og Louise Byg Kongsholm
Eksklusiv medlemspris 106 kr
Medlemspris 108 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
Ukendt leveringstid
10 kr
Lavt pakkegebyr
OBS! Ukendt leveringstid
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 125 kr
Fragt: 59 kr
Ukendt leveringstid
20 kr
Pakkegebyr
OBS! Ukendt leveringstid
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 19 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.846 anmeldelser på
I 2015 udkom bogen “Trendsociologi v. 2.0″ - den ultimative grundbog til trendforskning, hvor du får konkrete redskaber og metoder, så du selv kan spotte, afkode, sortere og reagere på trends.   

Bogen indeholder:   
1/3 teori om trends og spredning af samme 1/3 interviews med trendforskere og fremtidsforskere 1/3 processer, metoder og værktøjer   

Hvad er formålet med bogen?   
Formålet er at afmystificere begrebet trendsociologi og at give en konkret og grundig introduktion til selve begrebet trend, fjerne noget af tvetydigheden og aflive myterne. Læseren skal både kunne forstå det store perspektiv på forandringer i samfundet, og også zoome ind på de konkrete trendtyper og deres indhold, betydning og effekt inden for forskellige brancher. Derudover er formålet med bogen at give læseren en række konkrete anvisninger til processer, metoder og værktøjer.   

Hvad indeholder bogen?   
Denne bog er en videreformidling af viden om og erfaring fra, hvordan man kan se sammenhænge, linjer og bevægelser i en verden, et samfund og en kultur under forandring. Indholdet er en konstruktiv blanding af historie, teori, metode og praksis, som er udsprunget af næsten 40 års arbejde med praktiske trend- og udviklingsprojekter, livsstilsforskning og -formidling. Bogens metoder og værktøjskasse gør læseren i stand til selv at gennemskue de store og små forandringer. Der er tale om konkrete tankesæt, begreber, metoder og fremgangsmåder, der kan danne baggrund for det praktiske arbejde med forandringer og trends.   

Hvem kan læse bogen?   
Indholdet er af bred karakter og kan således læses af alle, der påvirkes af, arbejder med og har interesse i trends og samfundsudvikling. Indholdet befinder sig i et brydningsfelt mellem teori og praksis og er krydret med rigelige mængder erfaring. Målet er at gøre læseren i stand til at takle begrebet trend, teoretisk såvel som praktisk, og svare på de følgende spørgsmål: Hvordan opstår en trend? Hvorfor opstår en trend? Hvad er en trend i det hele taget? Hvad kan en trend bruges til? Og hvordan identificerer og reagerer man på den? De to forfattere, trendforskerne Louise Byg Kongsholm og Cathrine Gro Frederiksen, tager læseren med bag om trendforskerens finpudsede facade og får afmystificeret noget, der normalt forbindes med spådom, teblade og krystalkugler.   

Bogen indeholder interviews med verdens bedste trendforskere og fremtidsforskere:   
Alf Rehn 
Anne Skare 
Daniel Burrus 
David Bosshart 
David Mattin 
David Shah 
Elina Hiltunen 
Henrik Vejlgaard 
James Bidwell 
Kirsten van Dam 
Mads Arlien-Søborg 
Magnus Lindkvist 
Maria MacKinney-Valentin 
Sara Ingemann Holm-Nielsen 
Ståle Økland 
+ de to forfattere: Cathrine Gro Frederiksen og Louise Byg Kongsholm
Se mere i:
Forudbestilling - Få besked når varen er på lager!
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 397
ISBN-13: 9788799491537
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8799491532
Kategori: Forbrugerisme
Udg. Dato: 18 maj 2016
Længde: 30mm
Bredde: 166mm
Højde: 235mm
Oplagsdato: 18 maj 2016
Forfatter(e) Louise Byg Kongsholm, Cathrine Gro Frederiksen


Kategori Forbrugerisme


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 397


Udgave 1


Længde 30mm


Bredde 166mm


Højde 235mm


Udg. Dato 18 maj 2016


Oplagsdato 18 maj 2016

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 189

kr 280
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 270
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 220

kr 320
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 191

kr 269
Normalpris
kr 199
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 59

kr 129
Normalpris
kr 66
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 314

kr 349
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 166

kr 201
Normalpris
kr 170
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 106

kr 140
Normalpris
kr 109
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 239

kr 329
Normalpris
kr 248
Medlemspris
SPAR
kr 90