Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Den autentiske virksomhed (Special edition)
Af: Nikolaj Stagis Dansk Hardback
SPAR
kr 43
Den autentiske virksomhed (Special edition)
Af: Nikolaj Stagis Dansk Hardback
Ledere og konsulenter skal fremover kunne analysere og udvikle virksomhedens autentiske identitet, for at skabe succesfulde virksomheder og brands. I Den autentiske virksomhed kan du opleve nogle af verdens mest succesfulde brands og få at vide, hvordan de opnåede deres succes som forretning og brand. René Redzepi fra Noma fortæller om rejsen fra outsider til verdens bedste. LEGO-topchef Jørgen Vig Knudstorp belyser bevægelsen fra krise til en fælles, meningsfuld vision. Og Jan Ryde, ejeren af Hästens, fortæller hvordan han har forløst familievirksomhedens potentiale ved at genopdage virksomhedens autentiske identitet. Den autentiske virksomhed er skrevet til ledere, som har ansvar for strategisk forretningsudvikling, organisatorisk forandring, udvikling af virksomhedens brand, markedsføring og kommunikation. Ledere I både kommercielle virksomheder såvel som offentlige virksomheder, ministerier, og kommuner kan få inspiration fra bogen og de gode eksempler. 

Denne special edition har et særligt foldet omslag med en praktisk guide til identitetsprocessen og en plakat, som kan foldes ud. Desuden får du sammen med bogen en mulepose i rå bomuld med hvidt tryk, størrelse 37 x 41 cm. 

Det kan du lære: ·      
Meningssamfundet stiller krav til virksomhedens purpose ·        
Hvorfor virksomheders autentiske identitet er blevet en afgørende for at skabe værdi for kunder og medarbejdere ·        
Forstå autenticitetens tre dimensioner og lær at analysere historisk autenticitet, refleksiv autenticitet og ekspressiv autenticitet ·       
Kortlæg virksomhedens styrker og potentialer gennem antropologisk og narrativ analyse ·         
Forstå, hvordan sæt af autentiske styrker kan bringes til live i virksomhedens strategi og brand ·         

Oplev, hvordan danske og internationale topchefer har defineret virksomhedens autentiske identitet for at opnå succes  Special edition bogen indeholder ligeledes et ark, der fungerer som øvelses-ark og plakat.   

Om forfatteren Nikolaj Stagis rådgiver virksomheder, organisationer og byer om identitet, branding og forretningsudvikling og er partner i brandbureauet Stagis, som han stiftede i 1997. Han er oprindeligt designer mDD og har en Master of Management Development fra CBS. Nikolaj holder foredrag og underviser på universiteter i Danmark og udlandet. Han er medlem af den internationale branding-tænketank The Medinge Group og er forfatter til en række artikler, rapporter og kapitler i andre bøger. Den autentiske virksomhed er Nikolaj Stagis’ første bog, som udkom i første udgave i 2012 på Gyldendal.
Eksklusiv medlemspris 152 kr
Medlemspris 156 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
3 - 5 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 195 kr
Fragt: 59 kr
5 - 7 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 43 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.846 anmeldelser på
Ledere og konsulenter skal fremover kunne analysere og udvikle virksomhedens autentiske identitet, for at skabe succesfulde virksomheder og brands. I Den autentiske virksomhed kan du opleve nogle af verdens mest succesfulde brands og få at vide, hvordan de opnåede deres succes som forretning og brand. René Redzepi fra Noma fortæller om rejsen fra outsider til verdens bedste. LEGO-topchef Jørgen Vig Knudstorp belyser bevægelsen fra krise til en fælles, meningsfuld vision. Og Jan Ryde, ejeren af Hästens, fortæller hvordan han har forløst familievirksomhedens potentiale ved at genopdage virksomhedens autentiske identitet. Den autentiske virksomhed er skrevet til ledere, som har ansvar for strategisk forretningsudvikling, organisatorisk forandring, udvikling af virksomhedens brand, markedsføring og kommunikation. Ledere I både kommercielle virksomheder såvel som offentlige virksomheder, ministerier, og kommuner kan få inspiration fra bogen og de gode eksempler. 

Denne special edition har et særligt foldet omslag med en praktisk guide til identitetsprocessen og en plakat, som kan foldes ud. Desuden får du sammen med bogen en mulepose i rå bomuld med hvidt tryk, størrelse 37 x 41 cm. 

Det kan du lære: ·      
Meningssamfundet stiller krav til virksomhedens purpose ·        
Hvorfor virksomheders autentiske identitet er blevet en afgørende for at skabe værdi for kunder og medarbejdere ·        
Forstå autenticitetens tre dimensioner og lær at analysere historisk autenticitet, refleksiv autenticitet og ekspressiv autenticitet ·       
Kortlæg virksomhedens styrker og potentialer gennem antropologisk og narrativ analyse ·         
Forstå, hvordan sæt af autentiske styrker kan bringes til live i virksomhedens strategi og brand ·         

Oplev, hvordan danske og internationale topchefer har defineret virksomhedens autentiske identitet for at opnå succes  Special edition bogen indeholder ligeledes et ark, der fungerer som øvelses-ark og plakat.   

Om forfatteren Nikolaj Stagis rådgiver virksomheder, organisationer og byer om identitet, branding og forretningsudvikling og er partner i brandbureauet Stagis, som han stiftede i 1997. Han er oprindeligt designer mDD og har en Master of Management Development fra CBS. Nikolaj holder foredrag og underviser på universiteter i Danmark og udlandet. Han er medlem af den internationale branding-tænketank The Medinge Group og er forfatter til en række artikler, rapporter og kapitler i andre bøger. Den autentiske virksomhed er Nikolaj Stagis’ første bog, som udkom i første udgave i 2012 på Gyldendal.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 354
ISBN-13: 9788799902118
Indbinding: Hardback
Udgave: 1
ISBN-10: 8799902117
Udg. Dato: 1 maj 2016
Længde: 30mm
Bredde: 180mm
Højde: 240mm
Oplagsdato: 1 maj 2016
Forfatter(e): Nikolaj Stagis
Forfatter(e) Nikolaj Stagis


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hardback


Sider 354


Udgave 1


Længde 30mm


Bredde 180mm


Højde 240mm


Udg. Dato 1 maj 2016


Oplagsdato 1 maj 2016

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 189

kr 280
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 270
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 220

kr 320
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 191

kr 269
Normalpris
kr 199
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 166

kr 201
Normalpris
kr 170
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 59

kr 129
Normalpris
kr 66
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 314

kr 349
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 239

kr 329
Normalpris
kr 248
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
Vi anbefaler også
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 90

kr 129
Normalpris
kr 94
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 244

kr 299
Normalpris
kr 250
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 223

kr 303
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 238

kr 281
Normalpris
kr 242
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 160

kr 190
Normalpris
kr 163
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 166

kr 202
Normalpris
kr 170
Medlemspris
SPAR
kr 36
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 172

kr 247
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 175

kr 180
Normalpris
kr 176
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 179

kr 224
Normalpris
kr 184
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 310

kr 310
Normalpris
kr 310
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 237

kr 247
Normalpris
kr 238
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 159

kr 168
Normalpris
kr 160
Medlemspris
SPAR
kr 9
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 192

kr 247
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 144

kr 149
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 144

kr 149
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 80

kr 100
Normalpris
kr 82
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 100

kr 143
Normalpris
kr 104
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 198

kr 258
Normalpris
kr 204
Medlemspris
SPAR
kr 60