SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR GULD OG PLATIN-MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT

Håndbog i strategilægning

Leveringstid: 1 - 3 hverdage
Vores normalpris 283 kr
Spar 37 kr
246 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

283 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Du har kun syv sekunder til at få dine medarbejdere til at forstå, hvad virksomhedens vision er, eller hvem der er de vigtigste og stærkeste interessenter.

Håndbog i strategilægning viser, hvordan du – baseret på anerkendte modeller med enkle tegninger, farver og symboler – kan diskutere og præsentere din strategi, så den brænder igennem til dem, der skal bruge strategien og drive og udvikle virksomheden på det bedst mulige grundlag og med de rigtige informationer prentet på nethinden.

Bogen samler 26 centrale modeller til atanalysere virksomheden i forhold til:
• Det omgivende miljø
• Konkurrenterne
• Ressourcer og kvalifikationer
• Strategiske vækstmuligheder
• Performance-styring.

I den omfattende samling af modeller indgår både klassikere som SWOT og Porters værdikæde, men også nyere modeller som dynamiske kapabiliteterog tredobbelt bundlinje er grundigt forklaret. Hver model kobles til en konkret anvendt i praksis. Der er en udførlig introduktion til hver enkelt model, så modellen er lige til at arbejde med.

Håndbog i strategilægning dokumenterer, hvordan enkle visuelle teknikker kan løfte strategien fra at være en alenlang liste af ord til grafisk at illustrere den strategiske vej. Det gør det nemmere at diskutere strategi, nemmere at huske, hvad strategien er, og nemmere for den enkelte medarbejder, leder eller anden interessent at bidrage til udvikling af virksomheden i en positiv retning.
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788771583762
Forlag:
Dabsk Psykologisk Forlag A/S
ISBN-10:
8771583769
Indbinding:
Hæftet
Sider:
252
Udg. Dato:
15 aug 2016
Oplagsdato:
7 dec 2017
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 225mm H: 225mm D: 20mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele