Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Kurv
Hvad kan startups, som vi ikke kan?
Af: Freja Ludvigsen Dansk Hæftet
5,00 (1 anmeldelse)
SPAR
kr 55
Hvad kan startups, som vi ikke kan?
Af: Freja Ludvigsen Dansk Hæftet
5,00 (1 anmeldelse)
Bliv klar til fremtidens bæredygtige vækst ved at åbne din virksomhed for startups, der kan det, som I ikke kan. Bogen er en guide til beslutningstagere i etablerede virksomheder, der gerne vil øge deres innovationskraft gennem samarbejde med bæredygtige startups, men er i tvivl om, hvordan de gør i praksis og hvordan de styrer uden om dilemmaer og risici. Det er den første bog på dansk, som kobler bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Bogen guider læseren gennem nyudviklede metoder, en 4-trins procesmodel og en perlerække af cases fra store danske virksomheder. Den er skrevet af Freja Ludvigsen, der er ekspert i bæredygtige corporate-startup miljøer. 

Ny model til corporate-startup miljøer
Inspirerende cases fra danske virksomheder
Efterskrift af Steen Hildebrandt 

Bogen er skrevet af Freja Ludvigsen, cand.scient.pol. Hun deler i denne bog sin passion for bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Hun var indtil 2021 erhvervsudviklingschef i Gladsaxe Kommune, en af landets største erhvervskommuner. Her var med til at skabe to bæredygtige corporate-startup miljøer. I dag driver hun virksomheden Partnerskaberen, hvor hun hjælper virksomheder, kommuner og organisationer med at skabe fremtidens vækst. Bogen er grafisk faciliteret af Christina Hemmingsen, ejer af Visuel Proces.
Læs mere på partnerskaberen.dk 

”Dette er en vigtig, relevant og interessant bog. Det er en modig bog, som jeg har læst med stor interesse. Jeg gætter på, at mange læsere har samme oplevelse, som jeg har haft, nemlig at Freja Ludvigsen i denne bog træder nye stier i ledelsesterrænnet. Jeg værdsætter det faglige, både det teoretiske og det empiriske indhold i bogen, men også tonen, tilgangen og den grafiske stil i bogen, som gør det til en yderligere fornøjelse at læse og arbejde med bogen. Forfatteren taler om bæredygtighed, partnerskaber, lederskab, bæredygtig ledelse, og det er vigtigt, men hun går et meget vigtigt skridt videre og taler om genopretning […] . Jeg tror, vi her kan lære meget af startup-virksomhederne.”
– Steen Hildebrandt, professor 

Blandt DI's over 19.000 medlemsvirksomheder er der konstant fokus på innovation og bæredygtig omstilling, og partnerskaber mellem corporates og startups er en oplagt mulighed for at styrke det arbejde. Med gode råd, konkrete cases og overblik over forskellige samarbejdsformer giver Freja Ludvigsen her i bogen god inspiration til, hvordan de etablerede virksomheder og startups kan hjælpe hinanden – og verden omkring os.
- Emil Fannikke Kiær, politisk direktør, Dansk Industri 

COWI bidrager til Freja Ludvigsens kommende bog om bæredygtige corporate-startups partnerskaber, fordi det er relevant at trække på hendes erfaringer og få input til, hvordan vi bedst fortsætter med at opbygge succesfulde partnerskaber med startups fra hele verden. Der er flere aspekter, man bør overveje i den forbindelse, og her kan Frejas bog bidrage til en struktureret gennemgang af de vigtigste emner.Emnet er relevant for os, fordi vi ser involveringen af startups som en vigtig kilde til innovation og kundefokuseret udvikling i COWI - og som en væsentlig brik i vores fremtidige Innovation Ecosystem.
-  Charlotte Søgaard, Innovation Director in COWI
Kampagne pris 294 kr
Medlemspris 300 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Kan opsiges når det passer dig. Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 349 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 55 kr
Velkommen 20%
God 15.712 anmeldelser på
Bliv klar til fremtidens bæredygtige vækst ved at åbne din virksomhed for startups, der kan det, som I ikke kan. Bogen er en guide til beslutningstagere i etablerede virksomheder, der gerne vil øge deres innovationskraft gennem samarbejde med bæredygtige startups, men er i tvivl om, hvordan de gør i praksis og hvordan de styrer uden om dilemmaer og risici. Det er den første bog på dansk, som kobler bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Bogen guider læseren gennem nyudviklede metoder, en 4-trins procesmodel og en perlerække af cases fra store danske virksomheder. Den er skrevet af Freja Ludvigsen, der er ekspert i bæredygtige corporate-startup miljøer. 

Ny model til corporate-startup miljøer
Inspirerende cases fra danske virksomheder
Efterskrift af Steen Hildebrandt 

Bogen er skrevet af Freja Ludvigsen, cand.scient.pol. Hun deler i denne bog sin passion for bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Hun var indtil 2021 erhvervsudviklingschef i Gladsaxe Kommune, en af landets største erhvervskommuner. Her var med til at skabe to bæredygtige corporate-startup miljøer. I dag driver hun virksomheden Partnerskaberen, hvor hun hjælper virksomheder, kommuner og organisationer med at skabe fremtidens vækst. Bogen er grafisk faciliteret af Christina Hemmingsen, ejer af Visuel Proces.
Læs mere på partnerskaberen.dk 

”Dette er en vigtig, relevant og interessant bog. Det er en modig bog, som jeg har læst med stor interesse. Jeg gætter på, at mange læsere har samme oplevelse, som jeg har haft, nemlig at Freja Ludvigsen i denne bog træder nye stier i ledelsesterrænnet. Jeg værdsætter det faglige, både det teoretiske og det empiriske indhold i bogen, men også tonen, tilgangen og den grafiske stil i bogen, som gør det til en yderligere fornøjelse at læse og arbejde med bogen. Forfatteren taler om bæredygtighed, partnerskaber, lederskab, bæredygtig ledelse, og det er vigtigt, men hun går et meget vigtigt skridt videre og taler om genopretning […] . Jeg tror, vi her kan lære meget af startup-virksomhederne.”
– Steen Hildebrandt, professor 

Blandt DI's over 19.000 medlemsvirksomheder er der konstant fokus på innovation og bæredygtig omstilling, og partnerskaber mellem corporates og startups er en oplagt mulighed for at styrke det arbejde. Med gode råd, konkrete cases og overblik over forskellige samarbejdsformer giver Freja Ludvigsen her i bogen god inspiration til, hvordan de etablerede virksomheder og startups kan hjælpe hinanden – og verden omkring os.
- Emil Fannikke Kiær, politisk direktør, Dansk Industri 

COWI bidrager til Freja Ludvigsens kommende bog om bæredygtige corporate-startups partnerskaber, fordi det er relevant at trække på hendes erfaringer og få input til, hvordan vi bedst fortsætter med at opbygge succesfulde partnerskaber med startups fra hele verden. Der er flere aspekter, man bør overveje i den forbindelse, og her kan Frejas bog bidrage til en struktureret gennemgang af de vigtigste emner.Emnet er relevant for os, fordi vi ser involveringen af startups som en vigtig kilde til innovation og kundefokuseret udvikling i COWI - og som en væsentlig brik i vores fremtidige Innovation Ecosystem.
-  Charlotte Søgaard, Innovation Director in COWI
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 239
ISBN-13: 9788797383902
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8797383902
Udg. Dato: 2 maj 2022
Længde: 20mm
Bredde: 170mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 2 maj 2022
Forfatter(e): Freja Ludvigsen
Forfatter(e) Freja Ludvigsen


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 239


Udgave 1


Længde 20mm


Bredde 170mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
LYDBOG
Kampagne pris kr 123

kr 177
Normalpris
kr 128
Medlemspris
SPAR
kr 54
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 162

kr 199
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 37
E-BOG
Kampagne pris kr 139

kr 199
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 60
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 239

kr 275
Normalpris
kr 243
Medlemspris
SPAR
kr 36
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 151

kr 169
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 18
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 20

kr 20
Normalpris
kr 20
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 183

kr 200
Normalpris
kr 185
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 273

kr 320
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 145

kr 150
Normalpris
kr 146
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 573

kr 780
Normalpris
kr 594
Medlemspris
SPAR
kr 207
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 212

kr 299
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 242

kr 349
Normalpris
kr 253
Medlemspris
SPAR
kr 107
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 157

kr 204
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 383

kr 507
Normalpris
kr 395
Medlemspris
SPAR
kr 124
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 145

kr 150
Normalpris
kr 146
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 151

kr 169
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 18
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 917

kr 1.499
Normalpris
kr 975
Medlemspris
SPAR
kr 582
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 185

kr 250
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 65
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 227

kr 299
Normalpris
kr 234
Medlemspris
SPAR
kr 72
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 228

kr 300
Normalpris
kr 235
Medlemspris
SPAR
kr 72
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 194

kr 269
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 75
E-BOG
Kampagne pris kr 218

kr 250
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 333

kr 400
Normalpris
kr 340
Medlemspris
SPAR
kr 67
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 350
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 254

kr 295
Normalpris
kr 258
Medlemspris
SPAR
kr 41
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 350
Normalpris
kr 269
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 327

kr 368
Normalpris
kr 331
Medlemspris
SPAR
kr 41
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 348

kr 420
Normalpris
kr 355
Medlemspris
SPAR
kr 72
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 257

kr 299
Normalpris
kr 261
Medlemspris
SPAR
kr 42
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 318

kr 380
Normalpris
kr 324
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 273

kr 300
Normalpris
kr 276
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 276

kr 325
Normalpris
kr 281
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 221

kr 289
Normalpris
kr 228
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 291

kr 369
Normalpris
kr 299
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 213

kr 243
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 30
Kundeanmeldelser
Tina Gaarn Christensen
30. juni 2022
Freja Ludvigsen har skrevet en meget relevant bog om partnerskaber imellem de klassiske virksomheder og startups. Bogen er lækkert udført og dermed let at læse. Den er en god blanding af cases, modeller og inspiration til at skabe bæredygtige partnerskaber. Frejas 4 trins model er meget værdifuld til at få truffet de rigtige beslutninger i processen.