Køb dine STUDIEBØGER her!

Boganmeldelser fra LivaDK

27 anmeldelser i alt, 0 i august
1 2 3 >

af LivaDK,
17. februar 2017
Jeg læste for mange år siden Bridget Jones Dagbog og efterfølgeren "På randen af fornuft" og det jeg aller bedst husker var at jeg det ene øjeblik sad og krummede tær af pinlighed og det næste grinede højt, så tårerne trillede. Så det var med store forventninger at jeg lige efter hinanden læste "Bridget Jones' baby" og "Vild med ham" men sikke en skuffelse. De er bare ikke sjove og heller ikke tåkrummende pinlige. Ved ikke om det er fordi jeg selv er 15år ældre eller om det er fordi Bridget bare ikke har flyttet sig en meter på trods af at hun har rundet 50. Hun roder stadig rundt i sit liv og det er til dels forståeligt eftersom hun har mistet sit livs kærlighed, men hun er stadig lige så uorganiseret og selvoptaget, som da hun var 30 og det er lidt irriterende. Men måtte da læse Vild med ham af den ene grund at jeg ville vide hvad der skete med Mark og Daniel.

af LivaDK,
17. februar 2017
Efter at have læst Liane Moriartys forrygende gode bøger "Min mands hemmelighed", "Store små løgne" og "Det hun glemte" glædede jeg mig til at læse denne, men jeg må sige, jeg synes ikke sen var bær så spændende som de andre. Synes jeg regnede den ud nærmest med det samme og Ellens vage holdning til at at tage tyren ved hornene både ift stakleren Saskia, men også ift kæresten, irriterede mig meget. Men med en feel good slutning er den dog alle tiders underholdning og hurtig læst.

af LivaDK,
17. februar 2017
Det hun glemte er endnu en god bog af Liane Moriarty og efter at have læst både "Min mands hemmelughed" og " Store små løgne" glædede jeg mig til denne. Og jeg blev ikke skuffet. Tænk at vågne op og have glemt 10 år af sit liv og endog kunne se, at den man er blevet ti, ikke er sådan, som man gerne ville have været og så kunne handle på det. Jeg er vild med Moriartys måde at skrive på. Historien er uforudsigelig og man vender spændt hver en side.

af LivaDK,
24. januar 2017
Der gik et helt år fra udgivelsen, til jeg kom i gang med at læse Calendar Girl og eg havde virkeligt store forventninger til denne serie. Men jeg må sige, jeg er skuffet. Efter al den omtale, havde jeg virkelig forventet en god, dyb historie. Jo der er nogle saftige sexscener,men historien er tynd , gentager sig selv og er meget kliché. Mia, der er nødt til at blive escortpige for at kunne betale sin fars spillegæld og forsørge sin lillesøster og som møder kærligheden, men føler at hun er nødt til at fortsætte som escortpige for at lære sig selv bedre at kende...... Nej, jeg tror ikke jeg skal læse resten af Calendar Girl. Men den er hurtigt læst. Nem at komme igennem og du vil ikke ligge søvnløs.

af LivaDK,
17. december 2016
Lidt klichéagtig. Den voldsomme og bryske, men sexede og lækre cowboy, den fortabte søn, vender hjem og forelsker sig i den romantiske, smukke og uafhængige kvinde, som ikke har brug for en mand. Hvem skal først erkende sine følelser for den anden? Hurtig, letlæst historie.

af LivaDK,
17. december 2016
8 timer tog det mig at pløje mig gennem denne bog og kun med én pause. Jeg kunne slet ikke lægge den fra mig. Hver gang jeg sluttede et kapitel, måtte jeg bare lige have det næste med. Og plottet, det havde jeg slet ikke set komme. Virkelig overraskende. En uge er al tiden der forløber i denne historie, som egentlig bare handler om kærlighed, men også om hvad vi gør og kan udholde for kærlighedens skyld. Kan varmt anbefales, hvis du har tid.
Efter dig
(17)

af LivaDK,
30. november 2016
En fin historie der lader læseren opleve det hul, som Lou er havnet i efter at have mistet Will, men historien er slet ikke på samme højde som Mig før dig. Den får ikke grebet om mit hjerte på samme måde. Måske fordi den handler mere om savnet end om kærligheden, men den får da en happy end, og det er jo dejligt.

af LivaDK,
23. november 2016
En sød historie om Bliss der møder den store kærlighed for første gang og har svært ved at håndtere det, når alt hun ville, egentligt bare var at miste sin møddom. Jeg læste først "Som sendt fra himlen" og det kan man sagtens, men "Som stjerne står", er ikke nær så velskrevet som 2'eren. Synes flere steder, at jeg måtte tilbage og læse afsnittet igen. Men den er trods alt meget hurtigt og let læst. Jeg. ser fem til at læse 3'eren, "Som du ser mig"

af LivaDK,
11. oktober 2016
Jeg har lige læst sidste side i bogen. Suk. Suk, fordi det er en dejlig historie. Suk, fordi den har bragt så mange følelser frem i mig. Suk, fordi den næsten kan få mig til at ønske mig tilbage til mine tidlige 20'ere og ikke mindst suk, fordi den er slut. Colleen Hover har her skrevet en varm og skøn historie, med et godt plot og en dejlig slutning. Om Ridge og Sydney, der gennem musikken møder sig selv, hinanden og kærligheden, som ingen af dem har mødt den før. Men der er store, måske uovervindelige forhindringer for deres kærlighed. Jeg læser sjældent anmeldelser, for jeg synes, det er så træls, når der afsløres for meget af historien, så jeg vil ikke fortælle mere, men blot sige, at jeg godt kan lide, når historien ikke er helt gennemskuelig fra starten, og jeg synes Colleen har formået at holde spændingen lige til det sidste. Jeg kan varmt anbefale denne bog til enhver "sucker for love" ligesom jeg.

af LivaDK,
21. september 2016
En vældig sød historie om livets udfordringer, når man ung voksen skal finde sig selv i den store vide verden, med forældrenes forventninger på den ene side og egne ønsker, men også dæmoner på den anden. Og Cade, ja hvem ville ikke ønske at have mødt ham. En dejlig fortælling om at finde sig selv og kærligheden.