Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Forstå forbrugerne
Af: Ole E. Andersen Dansk Hæftet
SPAR
kr 3
Forstå forbrugerne
Af: Ole E. Andersen Dansk Hæftet
Forstå forbrugerne handler om forbrugernes opfattelser af brands, deres behov, motiver, holdninger og adfærd. Den giver et godt grundlag for beslutninger om markedsføring baseret på psykologiske og sociologiske teorier om forbrugeradfærd og er fyldt med danske eksempler og cases. Denne nye udgave af bogen er blevet opdateret, og særligt er den store del af forbrugernes informationssøgning og købsadfærd, som foregår på digitale platforme, behandlet mere indgående.

Efter en indledende analyse af de faktorer, der er afgørende for kundetilfredsheden og den digitale verdens udfordringer i forhold til markedsføring, er bogen inddelt i fire dele:

Del 1 omhandler forbrugeren som et individ med sanser, hukommelse, behov og evnen til at lære at vælge mellem et stadig større udbud af brands i alle produktkategorier.

Del 2 gennemgår etablering og ændring af forbrugernes holdninger, der er et vigtigt element i mange beslutninger om køb af produkter og serviceydelser. Her analyseres også de enten meget simple eller ret komplicerede beslutningsprocesser, der går forud for adfærd.

Del 3 handler om forbrugerens sociale, digitale og kulturelle omverden. Den sætter et solidt fingeraftryk på forbrug, mærkevalg og mange adfærdsformer. Her spiller især familien og andre former for referencegrupper en central rolle, herunder den stigende betydning af online sociale netværk.

Del 4 gennemgår betydningen og brugen af segmentering af forbrugermarkeder samt de analysemetoder, markedsføreren kan bruge for bedre at forstå forbrugerne i forhold til en specifik marketingproblemstilling.

Forstå forbrugerne henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på højere læreanstalter som fx CBS, SDU, Aarhus Universitet/Handelshøjskole og AUC. Den vil også være anvendelig på uddannelsesretninger på fx professionshøjskoler, handelsskoler og handelsgymnasier, der har fokus på marketingrelevant forbrugerindsigt og -forståelse.
Eksklusiv medlemspris 72 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 75 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 3 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.831 anmeldelser på
Forstå forbrugerne handler om forbrugernes opfattelser af brands, deres behov, motiver, holdninger og adfærd. Den giver et godt grundlag for beslutninger om markedsføring baseret på psykologiske og sociologiske teorier om forbrugeradfærd og er fyldt med danske eksempler og cases. Denne nye udgave af bogen er blevet opdateret, og særligt er den store del af forbrugernes informationssøgning og købsadfærd, som foregår på digitale platforme, behandlet mere indgående.

Efter en indledende analyse af de faktorer, der er afgørende for kundetilfredsheden og den digitale verdens udfordringer i forhold til markedsføring, er bogen inddelt i fire dele:

Del 1 omhandler forbrugeren som et individ med sanser, hukommelse, behov og evnen til at lære at vælge mellem et stadig større udbud af brands i alle produktkategorier.

Del 2 gennemgår etablering og ændring af forbrugernes holdninger, der er et vigtigt element i mange beslutninger om køb af produkter og serviceydelser. Her analyseres også de enten meget simple eller ret komplicerede beslutningsprocesser, der går forud for adfærd.

Del 3 handler om forbrugerens sociale, digitale og kulturelle omverden. Den sætter et solidt fingeraftryk på forbrug, mærkevalg og mange adfærdsformer. Her spiller især familien og andre former for referencegrupper en central rolle, herunder den stigende betydning af online sociale netværk.

Del 4 gennemgår betydningen og brugen af segmentering af forbrugermarkeder samt de analysemetoder, markedsføreren kan bruge for bedre at forstå forbrugerne i forhold til en specifik marketingproblemstilling.

Forstå forbrugerne henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på højere læreanstalter som fx CBS, SDU, Aarhus Universitet/Handelshøjskole og AUC. Den vil også være anvendelig på uddannelsesretninger på fx professionshøjskoler, handelsskoler og handelsgymnasier, der har fokus på marketingrelevant forbrugerindsigt og -forståelse.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 368
ISBN-13: 9788759338674
Indbinding: Hæftet
Udgave: 2
ISBN-10: 8759338679
Kategori: Salg og marketing
Udg. Dato: 17 jun 2021
Længde: 22mm
Bredde: 172mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 17 jun 2021
Forfatter(e): Ole E. Andersen
Forfatter(e) Ole E. Andersen


Kategori Salg og marketing


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 368


Udgave 2


Længde 22mm


Bredde 172mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 134

kr 146
Normalpris
kr 135
Medlemspris
SPAR
kr 12
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 48

kr 68
Normalpris
kr 50
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 382

kr 463
Normalpris
kr 390
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 296

kr 349
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 320

kr 380
Normalpris
kr 326
Medlemspris
SPAR
kr 60
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 111

kr 159
Normalpris
kr 116
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 231
Normalpris
kr 226
Medlemspris
SPAR
kr 6
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 177

kr 190
Normalpris
kr 178
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 156

kr 199
Normalpris
kr 160
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 160

kr 202
Normalpris
kr 164
Medlemspris
SPAR
kr 42
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 134

kr 148
Normalpris
kr 135
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 55

kr 69
Normalpris
kr 56
Medlemspris
SPAR
kr 14
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 149
Normalpris
kr 121
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 486

kr 607
Normalpris
kr 498
Medlemspris
SPAR
kr 121
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 242

kr 249
Normalpris
kr 243
Medlemspris
SPAR
kr 7
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 367

kr 441
Normalpris
kr 374
Medlemspris
SPAR
kr 74
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 440

kr 450
Normalpris
kr 441
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 175

kr 251
Normalpris
kr 183
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 443

kr 506
Normalpris
kr 449
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 360

kr 500
Normalpris
kr 374
Medlemspris
SPAR
kr 140
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 373

kr 416
Normalpris
kr 377
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 391

kr 438
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 518
Normalpris
kr 461
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 397

kr 496
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 693

kr 828
Normalpris
kr 707
Medlemspris
SPAR
kr 135
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 525

kr 607
Normalpris
kr 533
Medlemspris
SPAR
kr 82
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 779

kr 1.001
Normalpris
kr 801
Medlemspris
SPAR
kr 222