Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Gør kunden god igen
4,50 (2 anmeldelser)
SPAR
kr 13
Gør kunden god igen
4,50 (2 anmeldelser)

Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen.

Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi.

Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering:

• Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde.
• Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre.
• Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes.
• Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter.
• Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder.

Eksklusiv medlemspris 37 kr
Medlemspris 38 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 50 kr
Download straks efter køb
Spar 13 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.826 anmeldelser på

Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen.

Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi.

Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering:

• Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde.
• Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre.
• Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes.
• Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter.
• Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 0
ISBN-13: 9788702156652
Format: ePub
ISBN-10: 8702156652
Udg. Dato: 22 aug 2014
Oplagsdato: 22 aug 2014
Forfatter(e) Søren Bechmann, Pernille Hirshals


Kategori Industri og industrielle studier


Sprog Dansk


Sider 0

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 334

kr 434
Normalpris
kr 344
Medlemspris
SPAR
kr 100
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 212

kr 249
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 37
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 250
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 258

kr 279
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 21
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 220
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 198
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 33
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 410

kr 500
Normalpris
kr 419
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 98

kr 99
Normalpris
kr 98
Medlemspris
SPAR
kr 1
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 79

kr 99
Normalpris
kr 81
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 152

kr 179
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 27
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 119

kr 149
Normalpris
kr 122
Medlemspris
SPAR
kr 30
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 90
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 28
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 32

kr 40
Normalpris
kr 33
Medlemspris
SPAR
kr 8
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 112

kr 149
Normalpris
kr 116
Medlemspris
SPAR
kr 37
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 10

kr 15
Normalpris
kr 11
Medlemspris
SPAR
kr 5
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 179
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 172

kr 209
Normalpris
kr 176
Medlemspris
SPAR
kr 37
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 190

kr 239
Normalpris
kr 195
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 244

kr 279
Normalpris
kr 248
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 210

kr 269
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 59
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 231

kr 244
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 13
Kundeanmeldelser
Benjamin Ahmt
31. december 2014
Rigtig god bog af Søren Bechmann og Pernille Hirtshals som har vundet meget anderkendelse. Hvordan yder man den rette service for sine kunder - og hvis man får en klage, hvordan gør man så kunden god igen? Har du i din virksomhed overvejet, hvor nemt det er for kunden at klage såfremt de er utilfredse? Hvad gør du for at følge op på disse kunder? Helt overordnet drejer det sig om, at vi i fremtiden er nødt til at accepterer marketingparadigmet har ændret sig. Fra at have fokus på Porters Five Forces og andre situations- og markedsanalyser, skal man nu istedet koncentrerer sig om sig selv og sin egen butik. Med de sociale medier er god omtale et must - og de utilfredse kunder der får en god oplevelse ender som regel med at blive endnu mere loyale. Bogen har nogle rigtig gode pointer og værktøjer man kan arbejde med i den strategiske planlægning.

Vigdis Jensen
06. november 2014
Bogen giver en solid grundlæggende introduktion til emnet klagebehandling og sætter overskuelige læringsrammer op for læseren via såkaldte kasseteorier og best practises, men også via konkrete cases og scenarier med forankring i praktiske eksempler og virksomheder. Læseren/(Kunde)servicemedarbejderen får en god forståelse af, hvem de klagende kunder er, hvorfor de klager - og hvorfor de ikke klager, hvad forskellen på kundetilfredshed og kundeloyalitet er og yderligere vigtige skel, man skal være sig bevidst som succesfuld klagebehandler. Bogen giver nybegynderen og den let øvede fremragende forudsætninger for forsvarligt og med succes at kunne varetage klager. Jeg anbefaler den bestemt.