Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Riv servicefabrikkerne ned
SPAR
kr 143
Riv servicefabrikkerne ned

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Eksklusiv medlemspris 434 kr
Medlemspris 448 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 577 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 143 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.833 anmeldelser på

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Se mere i:
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 311
ISBN-13: 9788797324103
Indbinding: Hardback
Udgave: 1
ISBN-10: 8797324108
Kategori: Serviceerhverv
Udg. Dato: 2 dec 2021
Længde: 25mm
Bredde: 178mm
Højde: 250mm
Oplagsdato: 2 dec 2021
Forfatter(e) Jonas Astrup Beck, Kristian Astrup Nielsen


Kategori Serviceerhverv


Sprog Dansk


Indbinding Hardback


Sider 311


Udgave 1


Længde 25mm


Bredde 178mm


Højde 250mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 270
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 198
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 152

kr 199
Normalpris
kr 157
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 132

kr 149
Normalpris
kr 134
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 239

kr 329
Normalpris
kr 248
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 212

kr 300
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 438
Normalpris
kr 386
Medlemspris
SPAR
kr 58
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 446

kr 459
Normalpris
kr 447
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 604

kr 788
Normalpris
kr 622
Medlemspris
SPAR
kr 184
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 461

kr 529
Normalpris
kr 468
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 549

kr 664
Normalpris
kr 561
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 485

kr 619
Normalpris
kr 498
Medlemspris
SPAR
kr 134
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 682

kr 901
Normalpris
kr 704
Medlemspris
SPAR
kr 219
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 320

kr 397
Normalpris
kr 328
Medlemspris
SPAR
kr 77
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 709

kr 844
Normalpris
kr 723
Medlemspris
SPAR
kr 135
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 187

kr 201
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 840

kr 1.126
Normalpris
kr 869
Medlemspris
SPAR
kr 286
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 416

kr 429
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 407

kr 506
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 432

kr 530
Normalpris
kr 442
Medlemspris
SPAR
kr 98
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 357

kr 430
Normalpris
kr 364
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 391

kr 438
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 485

kr 619
Normalpris
kr 498
Medlemspris
SPAR
kr 134
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 481

kr 552
Normalpris
kr 488
Medlemspris
SPAR
kr 71