Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Riv servicefabrikkerne ned
SPAR
kr 109
Riv servicefabrikkerne ned

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Eksklusiv medlemspris 250 kr
Medlemspris 261 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 359 kr
Download straks efter køb
Spar 109 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.833 anmeldelser på

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 312
ISBN-13: 9788797324127
Format: PDF
ISBN-10: 8797324124
Udg. Dato: 1 dec 2021
Oplagsdato: 1 dec 2021
MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 270
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 198
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 132

kr 149
Normalpris
kr 134
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 152

kr 199
Normalpris
kr 157
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 239

kr 329
Normalpris
kr 248
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 218

kr 300
Normalpris
kr 226
Medlemspris
SPAR
kr 82
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 22

kr 111
Normalpris
kr 31
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 407

kr 496
Normalpris
kr 416
Medlemspris
SPAR
kr 89
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 239

kr 299
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 231
Normalpris
kr 226
Medlemspris
SPAR
kr 6
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 187

kr 201
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 261

kr 349
Normalpris
kr 270
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 315

kr 350
Normalpris
kr 319
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 338

kr 371
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 174

kr 199
Normalpris
kr 177
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 443

kr 457
Normalpris
kr 444
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 373

kr 416
Normalpris
kr 377
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50