Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Riv servicefabrikkerne ned
SPAR
kr 109
Riv servicefabrikkerne ned

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Eksklusiv medlemspris 250 kr
Medlemspris 261 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 359 kr
Download straks efter køb
Spar 109 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.866 anmeldelser på

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788797324110
Format: MP3
ISBN-10: 8797324116
Udg. Dato: 8 nov 2021
Varighed: 11 timer og 46 minutter
Oplæser: Jonas Astrup Beck
Datamængde: 614MB
Oplagsdato: 8 nov 2021
Forfatter(e) Jonas Astrup Beck, Kristian Astrup Nielsen


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Udg. Dato 8 nov 2021


Oplagsdato 8 nov 2021

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 280
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 95

kr 129
Normalpris
kr 98
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 306

kr 450
Normalpris
kr 320
Medlemspris
SPAR
kr 144
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 220

kr 320
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 270

kr 399
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 129
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 223

kr 320
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 299
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 269
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 86
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
Vi anbefaler også
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 248

kr 357
Normalpris
kr 259
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 432

kr 530
Normalpris
kr 442
Medlemspris
SPAR
kr 98
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 239

kr 299
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 446

kr 459
Normalpris
kr 447
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 227

kr 234
Normalpris
kr 228
Medlemspris
SPAR
kr 7
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 261

kr 349
Normalpris
kr 270
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 190

kr 201
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 11
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 428

kr 484
Normalpris
kr 434
Medlemspris
SPAR
kr 56
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 490

kr 563
Normalpris
kr 497
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 32

kr 40
Normalpris
kr 33
Medlemspris
SPAR
kr 8
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 416

kr 429
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 13