Fremragende Trustpilot
Plusbog logo
Kurv
Sådan får du omtale med PR og sociale medier
Af: René Hjetting Dansk E-bog
Sådan får du omtale med PR og sociale medier
Af: René Hjetting Dansk E-bog
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden. Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist. En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk. Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.
Medlemspris 100 kr
Få første 30 dage kun 1 kr. Automatisk 89 kr / 30 dage til det opsiges. Binding i 60 dage. Mindstepris er 90 kr Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Fast rabat
Normalpris 143 kr
Download straks efter køb
Spar 43 kr
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden. Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist. En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk. Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 168
ISBN-13: 9788797203521
Format: ePub
ISBN-10: 8797203521
Udg. Dato: 29 okt 2020
Oplagsdato: 29 okt 2020
Forfatter(e): René Hjetting
Produktdetaljer


Forfatter(e) René Hjetting


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Sider 168

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
E-BOG
100,-
Normalpris
75,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
415,-
Normalpris
337,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
340,-
Normalpris
281,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
575,-
Normalpris
457,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
395,-
Normalpris
322,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
415,-
Normalpris
337,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
199,-
Normalpris
195,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
149,-
Normalpris
149,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
695,-
Normalpris
547,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
249,-
Normalpris
200,-
Medlemspris
E-BOG
161,-
Normalpris
112,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
159,-
Normalpris
129,-
Medlemspris
LYDBOG
135,-
Normalpris
94,-
Medlemspris
E-BOG
224,-
Normalpris
156,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
448,-
Normalpris
362,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
300,-
Normalpris
209,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
220,-
Normalpris
176,-
Medlemspris
E-BOG
100,-
Normalpris
80,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
260,-
Normalpris
221,-
Medlemspris
E-BOG
157,-
Normalpris
148,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
280,-
Normalpris
236,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
360,-
Normalpris
296,-
Medlemspris
E-BOG
163,-
Normalpris
113,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
220,-
Normalpris
191,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
248,-
Normalpris
175,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
299,-
Normalpris
250,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
300,-
Normalpris
251,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
275,-
Normalpris
232,-
Medlemspris